۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹

اظهارات رویانیان درباره راهپیمایی و خصوصی سازی

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: در راهپیمایی امروز با پرسپولیسی‌های زیادی روبه‌رو شدم که عده‌ای از آنها حتی برای خصوصی شدن پرسپولیس هم راهکار می‌دادند.
کد خبر : ۲۲۶۵۲۶
صراط: محمد رویانیان در خصوص حضور آحاد ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: امسال هم مانند سال‌های گذشته مردم ما به صحنه آمدند تا از ولایت فقیه و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کنند و شاهد بودیم که بعد از 36 سال مردم باز هم اینطور به صحنه آمدند.

وی ادامه داد: مردم ایران در سراسر کشور یک بار دیگر به دشمنان اسلام، دشمنان پیامبر (ص) و دشمنان انقلاب اسلامی اعلام کردند که در خط ولایت فقیه با همه وجود حرکت می‌کنند و از نظام مقدس ایران و دستاوردهای آن دفاع خواهند کرد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پیام امسال مردم ایران در لبیک به ندای امام خمینی (ره) و مقتدایمان امام خامنه‌ای بود تا به آمریکایی‌ها بگوییم توافق بد را نمی‌پذیریم و به همه آنچه حق ما است توجه داریم.

رویانیان که در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کرده بود در مورد رویارویی‌اش با هواداران پرسپولیس گفت: امروز با هواداران زیادی از پرسپولیس روبه‌رو شدم که همه آنها از وضعیت فعلی تیم و باشگاه ناراضی بودند و خیلی از آنها منتظر بودند تا با خصوصی شدن پرسپولیس وضعیت این تیم بهتر شود البته برایم جالب بود که تعدادی از آنها حتی راهکارهایی هم برای خصوصی‌ شدن پرسپولیس ارائه می‌دادند.
منبع: فارس