۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

انفجار مرگبار در یک ساختمان مسکونی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: شب گذشته انفجار در یک ساختمان مسکونی به علت نشت گاز جان ۳ نفر را گرفت و 2 نفر نیز شدیدا دچار سوختگی شدند.
کد خبر : ۲۲۶۸۷۱
صراط: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: شب گذشته انفجار در یک ساختمان مسکونی به علت نشت گاز جان ۳ نفر را گرفت و 2 نفر نیز شدیدا دچار سوختگی شدند.

جلال ملکی درباره حادثه انفجار در یک مجتمع مسکونی اظهار داشت: در ساعت 23:27 دقیقه شب گذشته انفجار شدید در یک منزل مسکونی واقع در خیابان پیروزی به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: انفجار در یک منزل دو طبقه قدیمی که در هر طبقه یک واحد 50 متری بود رخ داده است و هر دو طبقه از آتش شعله‌ور بود.
 
ملکی بیان داشت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد 5 نفر در داخل ساختمان محبوس هستند که آتش‌نشانان توانستند و مرد 30 و  50 ساله را که شدیداً دچار سوختگی شده بودند خارج و در ادامه عملیات نجات یک خانم 50 ساله، دختر 13 ساله و پسر بچه 10 ساله نیز از خانه شعله‌ور خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شد که مشخص شد در لحظات نخست انفجار جان خود را از دست داده بودند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره علت این حادثه بیان داشت: نشت گاز در یکی از وسایل گازسوز علت اصلی این انفجار بوده است و در ساعت 13 دقیقه بامداد عملیات این حادثه به اتمام رسید.

منبع: فارس