۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹

نتیجه بازرسی منزل میرحسین از زبان ترقی

وی ادامه داد:‌ در بازرسی که توسط مأموران امنیتی از منزل آقای میرحسین موسوی صورت گرفت انواع و اقسام لب‌تاپ‌ها، سیم‌کارت‌های اطلاعاتی وجود داشت که با شبکه‌های اطلاعاتی خارج از کشور در ارتباط بود.
کد خبر : ۲۲۶۹۹۹
صراط: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی معتقد است که سران فتنه در غائله 25بهمن سال 89 مورد بهره‌برداری کامل صهیونیست‌ها قرار گرفتند.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به فتنه اسرائیلی آمریکایی 25 بهمن 1389 که منجر به حصر سران فتنه شد، اظهار داشت: سران فتنه در غائله 25 بهمن‌ماه مورد بهره‌برداری کامل دشمنان و صهیونیست‌ها قرار گرفتند.
 
وی اضافه کرد: افرادی که در اطراف آقایان موسوی و کروبی قرار داشتند سبب شدند سران فتنه در تحلیل‌هایشان دچار اشتباه شوند و همین مسئله سبب شد به بهانه حمایت از مصر و تونس به خیابان‌ها بریزند و درست خلاف نفس بیداری اسلامی شعار دهند.
 
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه در غائله 25 بهمن ماه سال 89 کار به جایی رسید که سران فتنه مسئولیت پیگیری طرح های تل آویو را به عهده بگیرند و عامل اصلی آشوب و اغتشاش در ایران می‌شوند.
 
ترقی به حمایت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از جنبش سبز اشاره و تصریح کرد: نخست‌وزیر صهیونیست‌ها علنا از آقایان موسوی و کروبی حمایت کرد و جنبش سبز را بزرگترین سرمایه‌ صهیونیست‌ها در ایران دانست. این تعریف و تمجید خود نشان دهنده این است که موسوی و کروبی دقیقا در پازل اسرائیلی‌ها بازی می‌کردند.
 
وی ادامه داد:‌ در بازرسی که توسط مأموران امنیتی از منزل آقای میرحسین موسوی صورت گرفت انواع و اقسام لب‌تاپ‌ها، سیم‌کارت‌های اطلاعاتی وجود داشت که با شبکه‌های اطلاعاتی خارج از کشور در ارتباط بود.
 
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه موسوی و کروبی در یک محاصره اطلاعاتی توسط جریان حزب منحله مشارکت و سازمان منحله مجاهدین قرار گرفته بودند،‌ گفت: مجلس شورای اسلامی در غائله 25 بهمن موضع‌گیری یکپارچه و قاطعی صورت داد که همین موضع‌گیری دست دستگاه قضایی و شورای امنیت را برای برخورد با موضوع باز کرد.
 
ترقی تأکید کرد: اسناد و اطلاعاتی که در رابطه با فتنه و غائله 25 بهمن 89 به دست آمده نشان می‌دهد که عوامل خارجی انگلیسی و آمریکایی مستقیما با تهران تماس داشتند و آنان از آقایان خواسته بودند که اطلاعیه بدهند و مردم را به آشوب دعوت کنند.
منبع: فارس