۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

جهانگیری با 5 وزیر به عراق می‌رود

دیدار با تجار ایرانی و عراقی، دیدن نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در عراق و زیارت عتبات عالیات بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های آقای جهانگیری در سفر به عراق اعلام شده است.
کد خبر : ۲۲۷۳۸۷
صراط: قرار است در این سفر که به دعوت رسمی حیدر عبادی نخست وزیر عراق صورت می‌گیرد، معاون اول رئیس جمهور با مقامات عالی عراق به‌ویژه رئیس جمهور، نخست وزیر، ‌رئیس مجلس نمایندگان و رئیس مجلس اعلای عراق دیدار و گفتگو کند.

وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛‌ راه و شهرسازی؛ صنعت، ‌معدن و تجارت؛ امور اقتصادی و دارایی و جهاد کشاورزی؛ رؤسای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان ملی استاندارد؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور و همچنین معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه؛ جهانگیری را در این سفر همراهی می‌کنند.

قرار است در این سفر که به دعوت رسمی حیدر عبادی نخست وزیر عراق صورت می‌گیرد، معاون اول رئیس جمهور با مقامات عالی عراق به‌ویژه رئیس جمهور، نخست وزیر، ‌رئیس مجلس نمایندگان و رئیس مجلس اعلای عراق دیدار و گفتگو کند.

دیدار با تجار ایرانی و عراقی، دیدن نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در  عراق و زیارت عتبات عالیات بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های آقای جهانگیری در سفر به عراق اعلام شده است.