۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷

حدادی مدالش رابه روحانی اهداکرد+تصاویر

رییس جمهوری در دیدار دو تن از ورزشکاران مدال آور کشور، با تأکید بر اینکه ورزشکاران باید برای جامعه بخصوص جوانان الگو باشند، گفت: قهرمانان همواره موجب دلگرمی، نشاط و غرور مردم هستند.
کد خبر : ۲۲۷۷۹۲
صراط: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه‌شنبه در دیدار «احسان حدادی» قهرمان پرتاب وزنه کشور و آسیا و «پرویز هادی» پهلوان سال ۱۳۹۳ کشور و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی در رشته کشتی آزاد گفت: به اهتزاز در آمدن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های ورزشی در نتیجه تلاش و غیرتمندی ورزشکاران، هر ایرانی را در هر کجای دنیا خوشحال می‌کند و توانمندی‌های ایرانیان را به رخ جهانیان می‌کشد و به سهم خود از همه قهرمانان پرتلاش ایرانی تشکر می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر روحانی ضمن تشکر از دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان، از موفقیت‌های مستمر کشور در عرصه های ورزشی ابراز خرسندی کرد و اظهارداشت: باید ورزش همگانی را در جامعه بیش از پیش تشویق کنیم و کاری کنیم که ورزش از دوره دبستان به طور جدی برای همه فرزندان این مرز و بوم آغاز شود، چرا که ورزش برای سلامت عمومی جامعه، بسیار لازم و ضروری است.

در این دیدار که وزیر ورزش و جوانان نیز حضور داشت، احسان حدادی مدال آسیایی خود را تقدیم رییس‌ جمهوری کرد که دکتر روحانی ضمن تشکر از وی گفت: در فرصت مناسب این مدال را به ایشان بازمی‌گردانم، چرا که بخاطر خوشحالی و غروری که با قهرمانی خود برای مردم خلق کرد بیش از هر کس شایسته آن است و ما خواهان موفقیت بیش از پیش او هستیم.

همچنین بنا بر رسم اهدای بازوبند پهلوانی اول کشور، دکتر روحانی در این دیدار بازوبند پهلوانی سال ۹۳ را بر بازوی پرویزهادی بست.