۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵

احسان حدادی مربی 80ساله پیدا کرد

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: کیم بوخونسف برای قبول هدایتم ابراز تمایل کرده است، اما هنوز چیزی قطعی نیست.
کد خبر : ۲۲۳۱۶۴
صراط: نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: کیم بوخونسف برای قبول هدایتم ابراز تمایل کرده است، اما هنوز چیزی قطعی نیست.

کیم بوخونسف، مربی 80 ساله روسی است که پیش از این چند سال مربیگری احسان حدادی را برعهده داشت، بار دیگر برای قبول هدایت وی ابراز تمایل کرده است.
 
حدادی که بیشتر موفقیت‌های چند سال اخیر خود را مدیون این مربی است، به فارس گفت: کیم چند روز پیش برای تبریک تولدم با من تماس گرفت و پس از آن گفت که اگر می‌خواهم می‌توانم باز هم با او کار کنم.
 
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: این مربی اعلام کرد یک عمل جراحی دارد که تا دو ماه دیگر وضعیت خوبی خواهد داشت، البته به دلیل سن بالایی که دارد نمی‌توان قطعی گفت که با او ادامه خواهم داد.
 
وی ادامه داد: فدراسیون باید در این زمینه با او صحبت کند، اما هیچ چیز قطعی نیست. من تا چند روز دیگر به آمریکا می‌روم و قرار است با چند مربی تمرین و صحبت کنم. پس از آلمان احتمال دارد به آلمان بروم. یک مربی آلمانی هم مدنظرم است که به احتمال زیاد با او هم مذاکره می‌کنم.
 
حدادی با اعلام اینکه خیلی برای انتخاب مربی دیر شده است، عنوان کرد: خودم بیش از همه برای این موضوع ناراحت هستم، چون نمی‌خواهم پس از مسابقات قهرمانی آسیا و جهان حسرت بخورم.
منبع: فارس