۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
برای اجرای اقتصاد مقاومتی

باهنر: مسئولان جرات کافی ندارند

نائب رئیس دوم مجلس با اشاره به ‌گلایه رهبر معظم انقلاب نسبت به بی‌تو‌جهی در اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان گفت: مسئولان جرات و شجاعت کافی را برای اجرا ندارند.
کد خبر : ۲۲۸۱۵۷
باهنر
صراط: نائب رئیس دوم مجلس با اشاره به ‌گلایه رهبر معظم انقلاب نسبت به بی‌تو‌جهی در اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان گفت: مسئولان جرات و شجاعت کافی را برای اجرا ندارند.

محمدرضا باهنر صبح امروز در همایش اقتصاد مقاومتی که به مناسبت بزرگداشت روز مهندس در تالار اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: قطعا همگرایی و نزدیکی مهندسان و نهادهای مهندسی در جهت پیشرفت کشور موثر است.
 
وی در ادامه به حضور جمعی از مهندسان به نمایندگی از نهادهای انجمن‌های مهندسی خدمت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: من در این جلسه گزارش مفصلی از دستاوردها و نقش مهندسین در توسعه کشور خدمت رهبری ارائه کردم و همچنین بر نقش‌آفرینی جامعه مهندسین ‌در اجرای اقتصاد مقاومتی بسیار تاکید کردم.
 
باهنر اظهار کرد: رهبری در این جلسه خطاب به من و جامعه مهندسین حاضر گفتند که من بیش از یک هزار بار واژه اقتصاد مقاومتی را از زبان مسئولان شنیده‌ام ولی عملی متناسب با آن ندیده‌ام.
 
وی تاکید کرد: تعبیر من این است که رهبری یک گلایه شدید‌الحنی نسبت به شعاری شدن اقتصاد مقاومتی داشتند و این امر برای ما یک هشدار است.
 
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متاسفانه امروز هنوز مسئولان اجرایی، قانونگذاران و حتی مردم از اصول اقتصاد مقاومتی فهم درست، اعتقادی صحیح و البته جرات و شجاعت کافی را برای اجرا ندارند.
منبع: فارس