۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

مرد معتاد با ضربات قمه از پای درآمد

پسر طرد شده از خانواده در پاتوق شیشه‌ای دست به جنایت زد و با ضربات قمه دوستش را کشت.
کد خبر : ۲۲۸۷۵۶
صراط: پسر طرد شده از خانواده در پاتوق شیشه‌ای دست به جنایت زد و با ضربات قمه دوستش را کشت.

اواخر ماه گذشته کلانتری 16 اسلام آباد آذربایجان غربی مرگ جوانی حدودا 30 ساله به نام "نصرت" را که بر اثر شدت جراحت در بیمارستان امام خمینی (ره)فوت کرده بود،‌ به پلیس آگاهی اطلاع دادند.
 
به دنبال این موضوع سریعا کارآگاهان پلیس آگاهی در بیمارستان حاضر شدند و پس از بررسی‌های اولیه به محل قوع جنایت که یک پاتوق شیشه‌ای بود، رفتند.
 
تحقیقات پلیس حکایت از آن داشت که شب حادثه گروهی از معتادان در پاتوقشان که یک خانه قدیمی بود،‌ دور هم جمع شده بودند که یکی از آنان با نصرت درگیر شده و او را با قمه مجروح و از محل متواری می‌شود.
 
کارآگاهان با شناسایی قاتل، ردزنی‌های خود را آغاز کرده و موفق شدند چند شب پس از وقوع جنایت وی را در یکی از خیابان‌های اطراق پاتوق شیشه‌ای شناسایی و دستگیر کنند.
 
با دستگیری متهم فراری پرده از راز قتل فاش شد، مرد جنایتکار خودش را یک معتاد طرد شده از خانواده معرفی کرد و گفت: آن شب مثل همیشه برای مصرف شیشه به پاتوق شیشه‌ای رفته بودیم که پس از استعمال مواد مخدر با "نصرت" جر و بحثم شد تا اینکه او ته مانده چایی را به صورتم پاشید و من نیز با قمه کتف و شکم او را مجروح کرده و از محل گریختم.
 
سرهنگ رسول النقی‌پور رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از بازسازی صحنه جرم و قرار بازداشت روانه زندان شد.
 
 
برچسب ها: قتل قمه جنایت