۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲

کفاشیان: فدراسیون یک بدهکار بزرگ است

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای تغییر او در دستور مجمع آینده این فدراسیون وجود ندارد.
کد خبر : ۲۲۸۸۴۹
صراط: علی کفاشیان در جمع خبرنگاران درباره ارتقای سمت ریاست کمیته فوتسال به نایب رییسی این فدارسیون گفت: این موضوع نیاز به اصلاح اساسنامه دارد که فعلا در دستور کار مجمع فدراسیون فوتبال قرار ندارد. البته این موضوع استاندارد نیست و در کشورهای دیگر نیز به آن صورت پیگیری نمی‌شود.

رییس فدراسیون فوتبال درباره تغییرات در کمیته فنی فوتسال نیز گفت: 5 نفر فعلا از اعضای این کمیته هستند و احتمالا تغییراتی را در نفرات داشته باشیم. شاید هم با همین نفرات ادامه دهیم که این موضوع ادامه دارد.

وی درباره طلب 6 ماهه خسوس کاندلاس از فدراسیون فوتبال نیز گفت: طلب او از 6 ماه کمتر است. البته طلب او خیلی نیست و اوکتاویو طلب بیشتری از فدراسیون دارد. داوران هم بیش از 2 میلیارد از فدراسیون طلب دارند. آژانس هواپیمایی و هتل نیز از فدراسیون طلب دارد. در مجموع فدراسیون فوتبال یک بدهکار بزرگ است (با خنده)! البته طلبکاران هم می‌دانند ما پول نداریم.

کفاشیان در پاسخ به سوالی که آیا احتمال اینکه تغییر رییس فدراسیون فوتبال در برنامه جلسه بعدی مجمع فدراسیون فوتبال باشد، تاکید کرد: خیر. چنین چیزی صحت ندارد و هیچ برنامه‌ای درخصوص تغییر رییس فدراسیون فوتبال در دستور کار مجمع وجود ندارد.

منبع: ایسنا