۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
تمرکز فیلمسازی در تهران باید از بین برود

کیانیان: نباید کارون شبیه فاضلاب شود

فیلمساز و هنرپیشه معروف کشور گفت: فیلمسازی در ایران فقط در تهران متمرکز است و این تمرکز باید از بین برود.
کد خبر : ۲۲۹۵۹۲
صراط: رضا کیانیان امروز در حاشیه برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی در اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: از قدیم الایام همه مردم کشور مدیون سه شهر خطه جنوب، خرمشهر، آبادان و اهواز بوده‌اند زیرا هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را هیچگاه نمی‌توان از یاد برد.

وی عنوان کرد: چه از لحاظ معادن نفتی که از این سه شهر تغذیه می‌‌شود و چه ایستادگی این مناطق که در دوران دفاع مقدس از خود نشان کردند.

فیلمساز و هنرپیشه معروف کشور افزود: شهرهای آبادان، خرمشهر و اهواز نگذاشتند که کشور ما نابود شود و ایستادند و با تمام وجود در دوران دفاع مقدس ایستادگی کردند.

کیانیان گفت: امروز نباید رودخانه کارون شبیه فاضلاب شود و نباید ریزگرد‌ها این گونه در این شهر‌ها وجود داشته باشد و دیگر مشکلاتی که در این شهر‌ها هست، نباید به هیچ‌وجه وجود داشته باشد.

این فیلمساز و هنرپیشه محبوب کشور ادامه داد: فیلمسازی در ایران متاسفانه تنها در تهران متمرکز است و این تمرکز باید از بین برود.

وی افزود: خوب است که برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی در اهواز دوباره همه یاد اهواز بیفتند که اهواز چه شهری است و این شهر از فراموشی خارج شود.
منبع: فارس