۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

نظر معاون استقلال درباره رفتار کرار

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: بهتر است بگویم که جاسم کرار با تیم قرارداد و این بازیکن باید تابع قوانین و مقررات باشگاه باشد.
کد خبر : ۲۲۹۶۱۹
صراط: علی نظری جویباری  درباره بازگشت کرار به ایران اظهار داشت: باید بگویم که جاسم کرار بازیکن تیم است و با ما قرارداد دارد و این بازیکن باید تابع قوانین و مقررات باشگاه و نکته قابل توجه این است که یک فصل و نیم دیگر از قرارداد کرار مانده پس باید وی برگردد. 
 
وی درباره پیوستن فریدون زندی به تیم عنوان کرد: در حال حاضر فصل نقل و انتقالات که تمام شده است اما باید بگویم که فریدون زندی از هر لحاظ مورد تایید مسئولان باشگاه است  اما نکته مهم این است که سن این بازیکن نمی گذارد که از حضور آن استفاده کنیم چرا که ما در سن زیر 23سال در تیم جا داریم که شرایط زندی در حال حاضر به تیم ما نمی‌خورد.
 
وی درباره جایگزینی زرینچه به جای قلعه نویی افزود:‌ همان طور که می‌دانیم قلعه نویی و زرینچه همکار هستند و اصلا بهتر است که این موضوعات پرداخته نشود و با توجه به نتایج خوب و قابل قبولی که قلعه نویی تا به اینجا رقم زده  است. مدیر عامل و مسئولان از عملکرد وی راضی هستند و با تمام قدرت قلعه نویی را حمایت می‌کنند.