۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷

روحانی آمار تورم را از مردم بپرسد

قائم‌مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: روحانی می‌گوید آمارهای اقتصادی شبیه معجزه است بهتر است به مشاوران خود در این رابطه زیاد اعتماد نکند و از مردم در این رابطه بپرسد.
کد خبر : ۲۲۹۶۲۸
صراط: حسین زینلیان قائم‌مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به سخنان اخیر  روحانی در همایش اقتصاد مقاومتی گفت: رئیس جمهور بارها اعلام کرده‌ مشکلات اقتصادی را توانسته‌ مدیریت کند، اخیرا هم که مطرح کرده که دولت رشد منفی 9 درصد را به 3 درصد و تورم را را 40 درصد به زیر 16 درصد رسانده است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه هنوز تحریم‌های اصلی نفتی و بانکی وجود دارد، می‌توان به این نتیجه رسید که مشکل کشور مدیریت است نه تحریم. و اوضاع اقتصادی کشور با مدیریت درست قابل حل است.
 
زینلیان تاکید کرد: رئیس جمهور باید نه آنگونه که در کاغذ مشاورانش تورم صفر شده بلکه با اتکا به توان داخلی به‌صورت تخصصی و کارشناسی مشکلات اقتصادی را حل کند که هوای در اقتصاد کشور بس ناجوانمردانه سرد است.
 
این فعال دانشجویی تاکید کرد: روحانی می‌گوید آمارهای اقتصادی شبیه معجزه است. بهتر است به مشاوران خود در این رابطه زیاد اعتماد نکند و از مردم در این رابطه بپرسد و یا دولت اگر چنین توانی دارد که در این مدت معجزه کند چرا مشکلات تحریم‌ها را به صورت اساسی حل نمی‌کند.

منبع: فارس