۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰

پیروزی درخشان بر شاگردش

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد قاطع مقابل لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.
کد خبر : ۲۲۹۶۵۳
صراط: اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار مقابل لخویای قطر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 15 و 10 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانیم.

* بازیکنان پرسپولیس برای شروع تمرین از ساعت 14 خود را به ورزشگاه درفشی‌فر رساندند.

* در حالی که تا پیش از این زمان ورود و خروج بازیکنان به ورزشگاه درفشی‌فر ثبت می‌شد اما امروز خبری از ثبت ورود بازیکنان نبود.

* حدود 40 هوادار امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و تمرین امروز پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.

* بهروز سلطانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز در کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد.

* حمید درخشان در ساعت 14و 20 دقیقه به ورزشگاه آمد.

* یک دوربین فیلمبرداری به همراه گزارشگر به ورزشگاه درفشی‌فر آمدند تا با بازیکنان و مربیان پرسپولیس درباره عید نوروز مصاحبه کنند.

* پیش از شروع تمرین حمید درخشان برای بازیکنان صحبت کرد.

* زمانی که بازیکنان وارد زمین شدند هواداران پرسپولیس او را تشویق کردند.

* مهدی طارمی و احمد نورالهی در تمرین امروز پرسپولیس حضور نداشتند.

* محمد نوری و محسن بنگر امروز با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شدند و با تیم تمرین نکردند. محمد نوری پس از دقایقی محل تمرین پرسپولیس را ترک کرد.

* محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم غایب بود. گفته می‌شود او برای تهیه ویزای سفر به ازبکستان غایب بوده است.

* از ابتدای تمرین دروازه‌بانان پرسپولیس زیر نظر نادر باقری تمرین کردند.

* بازیکنان اصلی که در بازی دیروز مقابل لخویا بازی کردند امروز ریکاوری کرده و برای رفتن به سونا و استخر درفشی‌فر را ترک کردند؛ اما بازیکنان ذخیره و بازیکنانی که دیروز بازی نکرده بودند امروز زیر نظر کادر فنی تمرینات‌شان را ادامه دادند.

* محمد عباس‌زاده مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس امروز با تاخیر به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و پس از دقایقی و پس از صحبت با درخشان ورزشگاه را ترک کرد. عباس‌زاده دلیل زود رفتنش را بیماری عنوان کرد که به آن دچار شده بود که فعلاً تحت مداوا قرار دارد و با این شرایط به احتمال فراوان این بازیکن مقابل بنیادکار ازبکستان غایب خواهد بود.

* محمدرضا خانزاده و رضا نوروزی امروز هم در تمرینات گروهی شرکت کردند و به نظر می‌رسد برای حضور در ترکیب پرسپولیس مشکل زیادی نداشته باشند.

* پیام صادقیان امروز زمان زیادی از تمرین به صورت اختصاصی دور زمین نرم‌دوی می‌کرد.

* در دقایق تمرین حمید درخشان با مبین میردورقی مسابقه شوت به دروازه دادند که ضربات درخشان همگی تبدیل به گل شد.

* در قسمت دیگری از تمرین بازیکنان پرسپولیس به حفظ توپ و پاس‌کاری در زمین کوچک پرداختند.

* پرسپولیسی‌ها فردا تمرین ندارند و به استراحت می‌پردازند و از روز جمعه تمرینات این تیم از سر گرفته خواهد شد. همچنین قرار است پرسپولیسی‌ها برای بازی مقابل بنیادکار در روز سه‌شنبه در کشور ازبکستان روز یکشنبه راهی این کشور شوند.

* پیش از شروع تمرین حمید درخشان دقایقی با لیدرهای باشگاه پرسپولیس جلسه گذاشت.
منبع: فارس