۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳

تخریب یک روستا برای دهمین بار+تصاویر

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روستای «بوابه‌القدس» واقع در شرق قدس اشغالی را برای دهمین بار به طور کامل تخریب کردند.
کد خبر : ۲۲۹۶۷۴
صراط: نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با حدود ۳۰ خودروی نظامی و تعدادی بولدوزر به روستای «بوابه القدس» واقع در شهر «ابودیس» در شرق قدس یورش بردند و این روستا را برای دهمین بار به طور کامل تخریب کردند.

«مصطفی برغوثی» دبیر کل جنبش ابتکار ملی فلسطین اعلام کرد که «فلسطینی‌ها بار دیگر این روستا را خواهند ساخت چرا که اقدامات نظامیان صهیونیست نمی‌تواند بر اراده ملت فلسطین تاثیرگذار باشد و فعالان فلسطین برای صدمین بار هم که شده این روستا را بازسازی خواهند کرد.»

وی افزود: «صهیونیست‌ها اگر یک خانه را تخریب کنند صد خانه به جای آن خواهیم ساخت، اگر یک درخت را ریشه‌کن کنند، هزار درخت خواهیم کاشت چرا که اراده ملت فلسطین در دفاع از سرزمین و آزادی خود شکست‌ناپذیر است.»

«بوابه القدس» روستایی است واقع در شرق قدس اشغالی که رژیم صهیونیستی قصد شهرک‌سازی در آنرا دارد. ارتش رژیم صهیونیستی هر بار پس از بازسازی این روستا اقدام به تخریب آن می‌کند.

این رژیم اخیرا نیز با گشودن دریچه‌های سد در منطقه دشت غزه بسیاری از منازل فلسطینیان را به زیر آب برد و مردم این منطقه را بی‌خانمان کرد.

این اقدامات جدا از تجاوز نظامی و بمباران منازل مسکونی صورت می‌گیرد که طی آن هزاران خانه مسکونی در غزه بر اثر بمباران به طور کامل تخریب شدند.


منبع: ابنا