۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

بودجه بازسازی روستاها +جدول

معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیئت وزیران درباره اختصاص پانصد میلیارد ریال برای اجرای مرحله اول طرح‌های ساماندهی، بهسازی و بازسازی روستاهای مرزی پنج استان خسارت‌دیده از جنگ تحمیلی را برای اجرا ابلاغ کرد.
کد خبر : ۲۳۲۱۵۳
صراط: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیئت وزیران درباره اختصاص پانصد میلیارد ریال برای اجرای مرحله اول طرح‌های ساماندهی، بهسازی و بازسازی روستاهای مرزی پنج استان خسارت‌دیده از جنگ تحمیلی را برای اجرا ابلاغ کرد.
 
متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:
 
مبلغ پانصد میلیارد (000ر000ر000ر500) ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، موضوع بند (ش) ماده (224) قانون برنامه پنجم توسعه برای اجرای مرحله اول طرح‌های ساماندهی و بهسازی و بازسازی روستاهای مرزی پنج استان خسارت‌دیده از جنگ تحمیلی به منظور مقابله با حوادث و سوانح پیش بینی نشده به شرح جدول زیر در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط اقدام شود.

ردیف

نام استان

نام شهرستان مشمول

میزان اعتبار

1

کرمانشاه

قصرشیرین، گیلان غرب، سرپل ذهاب، ثلاث بابا جانی، جوانرود، پاوه

115

2

ایلام

دهلران و مهران

35

3

کردستان

مریوان، سقز، سرو آباد، بانه، کامیاران

100

4

آذربایجان غربی

ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، سردشت، مهاباد، نقده

125

5

خوزستان

آبادان، خرمشهر، هویزه، دشت آزادگان، شوش، اندیمشک، دزفول، اهواز

125

6

جمع کل

-

500

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، این مصوبه را در تاریخ 17/12/1393 برای اجرا به وزارتخانه‌های کشور، امور اقتصادی و دارائی و راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ کرد.

 

برچسب ها: جهانگیری بازسازی