۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

بیک‌زاده: کار من و استقلال از قهر گذشت!

برای سومین روز متوالی در تمرینات آماده‌سازی استقلال شرکت نکرد تا قهر او وارد فاز تازه‌ای شود.
کد خبر : ۲۲۹۷۵۰
صراط: هاشم بیک‌‌زاده مدافع ملی‌پوش استقلال که انصافاً جزو کم‌حاشیه‌ترین بازیکنان این تیم قلمداد می‌شود، از روزی که استقلالی‌ها از تبریز برگشته‌اند، دیگر در جمع آبی‌پوشان آفتابی نشده تا به این ترتیب نارضایتی‌‌اش از شرایط موجود را به گوش مدیران باشگاه و کادر فنی برساند. 

بيك‌‌زاده با بازگشت به دوران اوج از بي‌اعتنايي باشگاه در حل مشكلات مالي‌‌اش دلخور شد و قبل از بازي با گسترش فولاد به كادر سرپرستي اطلاع داد اگر مطالبات او پرداخت نشود، به تبريز نمي‌رود. گرچه پرداخت 25 ميليون توماني مثل تمام بازيكنان تيم باعث شد هاشم در آخرين لحظات مسافر تبريز شود اما بعد از آن ديگر به تمرينات نرفت تا قهر او از استقلال به سوژه اصلي چند روز گذشته تبديل شود. هاشم بيك‌‌زاده كه دوست نداشت زياد راجع به اين اتفاقات صحبت كند، گفت: «قهر از استقلال؟! كار من از اين حرف‌ها گذشته و به نظرم استفاده از اين اصطلاح براي بازيكني مثل من زياد درست نباشد.

واقعيت اين است كه مشكلات زيادي دارم و متأسفانه باشگاه هم هيچ تلاشي براي برطرف كردن مشكلات من نمي‌كند.» او در ادامه راجع به نشست ديروز خود با افشارزاده تصريح كرد: «نشست خوبي با مديرعامل باشگاه داشتم كه اتفاقاً حاج‌آقا افشارزاده هم حق را به من داد چون مي‌ديد كه باشگاه خلف وعده كرده است. بازيكني حرفه‌اي كه تنها راه درآمدش از فوتبال است، براي اينكه بتواند با تمام توان براي تيمش بازي كند، نياز دارد آرامش داشته باشد؛ چيزي كه من و تعداد زيادي از بازيكنان تيم به خاطر مسائل مالي نداريم.

قرار شد هفته آينده باشگاه كارهايي انجام بدهد و من هم مثل هميشه اين وعده‌ها را جدي فرض كردم و از باشگاه خارج شدم و اميدوارم كه اين بار عملي شود.» هاشم هم در قبال وعده‌هايي كه شنيده، فقط وعده داده است. او به خبر‌ورزشي گفت: «افشارزاده گفت با تيم برو اراك. من هم گفتم نمي‌توانم تيم را همراهي كنم، كار شخصي دارم ولي از هفته آينده با استقلال تمرين مي‌كنم.»

علت دلخوري بيك‌‌زاده و بعضي از بازيكنان چيست؟
هميشه پاي كـرار در ميان است 

هاشم بيك‌زاده مدافع چپ استقلال اين بار جدي‌تر از هميشه به نظر مي‌رسد. او كه در فصل جاري چند بار بهرام افشارزاده را تهديد كرده بود اگر پولش را نگيرد به تمرين نمي‌رود، سرانجام اين تصميمش را عملي كرد. او در نيم‌فصل دوم در شرايطي كنار آبي‌ها ماند كه قصد جدايي داشت.

خيلي‌ها تصور كردند همين تصميم براي ماندن باعث مي‌شود هاشم تا پايان فصل نتواند پولي نگيرد اما بيك‌‌زاده كه جدي‌تر از هميشه بود به دليل بدهي بر سر خريد يك ساختمان، تحت فشار قرار گرفت. او گويا در جلساتي كه با افشارزاده داشته مديرعامل را در جريان بدهي‌‌اش قرار داده و گفته اگر پول خانه‌‌اش را كامل پرداخت نكند بايد بدهي سنگيني به صاحب خانه بدهد.

او آخرين بار هفته گذشته مديرعامل را تهديد كرد و سرانجام وقتي پولش را نگرفت، از اين هفته در تمرينات حاضر نشد. گفته مي‌شود علت دلخوري بيك‌‌زاده و بازيكنان نامي استقلال پرداخت‌هاي اخير افشارزاده به بعضي از اعضاي تيم‌ از جمله كرار بوده است.