۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

ترقی: نگاه جهان اسلام به ماست

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه نقش مقام معظم رهبری در بیداری اسلامی نقشی بسیار تأثیرگذار است، گفت: ایران باید در زمینه خلع سلاح هسته‌ای در سطح جهان تولید گفتمان کند.
کد خبر : ۲۲۹۷۶۳
صراط: حمیدرضا ترقی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم شهرستان بیرجند در مسجد امام حسین(ع) اظهار داشت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر بر حرکت کردن جامعه به سمت و سوی فرآیند اسلامی، دولت‌سازی اسلامی و جامعه‌سازی اسلامی حرکت کردند.
 
معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: مهم‌ترین موضوع در جامعه‌سازی اسلامی اصلاح زندگی در جامعه است و باید ضعف‌هایی که در زندگی وجود دارد، رفع شود زیرا اگر بنا است که جامعه ما نمونه جامعه اسلامی و الگویی برای دیگران باشد باید سبک زندگی اسلامی خود را بر اساس ارزش‌های اسلامی اصلاح کنیم.
 
ترقی افزود: برخی ادعا دارند که در خط امام و رهبری هستند اما در عمل غیر از این رفتار می‌کنند و مسیر انقلاب اسلامی حرکت کردن نظام به سمت عزت و اقتدار و جاانداختن اسلام ناب محمدی (ص) است و امروزه دنیا تفاوت میان اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی را می‌شناسد.
 
وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی بیان کرد: به جای اینکه اسلام را از کشورهایی مانند عربستان و ترکیه بیاموزید، بروید در قرآن تدبر کنید و از قرآن اسلام را بشناسید زیرا کسانی که در غرب آلت دست دیگران هستند، نمی‌توانند پاسخگوی مناسبی باشند.
 
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی گفت: اسلام ناب محمدی (ص) تنها اسلامی است که می‌تواند راه سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان ترسیم کند زیرا اسلامی که به وحدت مسلمانان آسیب زند هیچگاه ناب نیست.
 
ترقی افزود:حقوق بشر آمریکا کشتار کودکان است و دولت جعلی اسرائیل که مدعی حقوق بشر است جنایات زیادی را در لباس حقوق بشر مرتکب می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه کشور ایران باید تولید گفتمان کند، اظهار داشت: ایران باید تولید گفتمان در سطح جهانی داشته باشد و در زمینه خلع سلاح هسته‌ای در جهان گفتمان کند زیرا امروز جهان اسلام به نحوه حکومت‌داری ما نگاه می‌کند و مردم آنان به‌دنبال آن هستند که شکل حکومت خود را مانند جمهوری اسلامی تغییر دهند.
 
معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: نقش مقام معظم رهبری در بیداری اسلامی نقشی بی‌بدیل است و امیدی که امروزه رهبری در عرصه‌های مختلف به وجود آوردند، نشان دهنده آن است که این شخصیت در بیداری اسلامی بسیار تأثیرگذار است.
 
ترقی افزود: با فصل‌الخطاب قرار دادن مقام معظم رهبری و حرکت کردن در مسیر ولایت می‌توانیم به اسلام ناب دست پیدا کنیم.
منبع: تسنیم