۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

وزارت نیرو به دنبال تیم‌داری نیست

مسئول هماهنگی ورزش صنعت آب و برق کشور با بیان اینکه وزارت نیرو به دنبال تیم‌داری نیست، گفت: وزارت نیرو در مواقعی به اشتباه تیم‌داری کرد که بدهی‌هایی نیز از این تیم به بار آمد.
کد خبر : ۲۳۱۰۰۸
صراط: مالک حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه مسابقات ورزشی فجر 4 با بیان اینکه وظیفه ما توسعه هر چه بیشتر عملکرد ورزشی‌ها در هر عرصه‌ای است، افزود: ورزات نیرو به دنبال تیم‌داری نیست بلکه ورزش از اهداف این وزارتخانه به شمار می‌رود.
 
وی با بیان اینکه تیم‌داری هزینه بسیار زیادی به دنبال دارد، افزود: وزارت نیرو به هیچ وجه حق تیمداری ندارد و تلاش می‌کند این هزینه‌ها را صرف پرداخت بدهی کنند.
 
مسئول هماهنگی ورزش صنعت آب و برق کشور با تأکید بر اینکه باید صرفه‌جویی را سرلوحه خود قرار داد، بیان داشت: وزارت نیرو در مواقعی به اشتباه تیم‌داری کرد که بدهی‌هایی نیز از این تیم به بار آمد.
 
وی با اشاره به مدیریت مصرف در بحث آب و برق خاطرنشان کرد: باید صرفه‌جویی را از خود و خانواده‌های وزارت‌ نیرو شروع کرده و خدمات وزارتخانه را بیش از پیش گوشزد کرد.
 
حسین‌زاده تصریح کرد: اجرای پروژه‌های صنعت آب و برق و اتمام به موقع پروژه خود بالاترین استرس را دارد که فقط با ورزش می‌توان این استرس را کاهش داد.
 
وی با بیان اینکه برای سلامت همکاران وزارت نیرو باید گام‌های ارزشمندی برداشت، اظهار کرد: برای سلامت مدیران باید گام‌ برداشت که اگر بتوانیم با ورزش سلامت خود را بیابیم بسیاری از هزینه‌ها کاهش می‌یابد.
 
مسئول هماهنگی ورزش صنعت آب و برق کشور تصریح کرد: در کشور باید بیمه‌های مرکزی به این نتیجه برسند که به جای پرداخت هزینه بیمه، اماکن ورزشی را گسترش دهند.
 
وی با بیان اینکه با تشکیل جلسات مختلف باید به بحث ورزش توجه ویژه‌ای کرد، افزود: با توجه به افزایش مصرف داروها و عوارضی که برای بیماران به دنبال دارد، باید بیشتر به امر ورزش و سلامتی پرداخت.
 
حسین‌زاده با بیان اینکه همدان در آموزش ضعیف است، افزود: حرکات اصلاحی برای کارکنان آب و برق اندک است که باید برای فرزندان و خانواده همکاران آب و برق نیز توجه کرد زیرا جامعه باید به سمت ورزش سوق یابد.
 
وی با بیان اینکه رسانه ملی باید بیش از پیش به ورزش کارکنان بپردازد، اظهار کرد: باید دست از شعار برداشته و به صورت جدی برای سلامت کارکنان عمل کنیم.
 
مسئول هماهنگی ورزش صنعت آب و برق کشور با بیان اینکه مدیریت بحران با بکارگیری پدافند غیر عامل همواره مهم است، افزود: آموزش یکپارچه کارکنان صنعت آب و برق برای نیروهای خانم و آقا مصوب شده که اجرایی خواهد شد.
 
حسین‌زاده با تأکید بر اینکه در برنامه ششم توسعه به بحث ورزش پرداخته می‌شود، تصریح کرد: استان همدان در ورزش نسبت به سال قبل 6 درصد رشد داشته که این امر نشان از توجه مدیران وزارت نیرو در استان دارد.
 
وی با بیان اینکه در سال 91 تعداد 19 رشته ورزشی وجود داشت که امسال به 25 رشته رسیده است، خاطرنشان کرد: سال 93 نیز 34 برنامه ورزشی پیش‌بینی شده که تمام برنامه‌ها اجرا شده به طوری که سال شکوفا و پرباری برای ورزش وزارت نیرو بود.
 
مسئول هماهنگی ورزش صنعت آب و برق کشور در پایان خاطرنشان کرد: در سال آینده 34 برنامه متفاوت ورزشی پیش‌بینی شده که آقایان در 13 رشته ورزشی و بانوان در 11 رشته ورزشی رقابت خواهند کرد.

منبع: فارس