۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

انحلال برخی تعاونی‌های مسکن مهر

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور آخوندی در خصوص پیگیری تخلفات پنهان مسکن مهر از ارسال گزارش این تخلفات به دفتر وزیر راه خبر داد و گفت: شرکت عمران شهرهای جدید پیگیر این موضوع است.
کد خبر : ۲۳۱۵۸۶
صراط: قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور آخوندی در خصوص پیگیری تخلفات پنهان مسکن مهر از ارسال گزارش این تخلفات به دفتر وزیر راه خبر داد و گفت: شرکت عمران شهرهای جدید پیگیر این موضوع است.

احمد اصغری مهرآبادی اظهار کرد:‌ گزارش مربوط به تخلفات پنهان طرح مسکن مهر تهیه و به دفتر وزیر راه و شهرسازی ارسال شده که بر این اساس قرار شده برخی از تعاونی‌های مسکن مهر ــ به‌دلیل تخلفات ــ منحل شوند.
 
وی تصریح کرد: موضوع تخلف پنهان مسکن مهر از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط (شرکت عمران شهرهای جدید ایران) پیگیری شده و قرار بر این بوده تعدادی از تعاونی‌های متخلف شهر جدید پرند منحل شوند.
 
وی پیش‌تر از تعیین فردی برای پیگیری دستور آخوندی وزیر راه و شهرسازی در رابطه با رسیدگی به تخلفات پنهان مسکن مهر خبر داده و گفته بود: به‌زودی نتیجه این بررسی‌ها به اطلاع وزیر راه می‌رسد.
 
مهرآبادی افزود: علاوه بر بنده به‌عنوان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران و همچنین مدیرکل حراست وزارت راه و شهرسازی نیز پیگیر تخلفات مسکن مهر هستند.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان "فردی را مأمور پیگیری تخلفات پنهان مسکن مهر تعیین کرده‌ایم که این مناطق مورد نظر را به‌خوبی می‌شناسد" تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و دستور وزیر راه و شهرسازی بر پیگیری این تخلفات، پس از بررسی‌های لازم به‌زودی درباره نتایج به دست آمده به وزیر راه و شهرسازی گزارشی ارائه خواهم کرد.
منبع: تسنیم