۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

تشویق دایی هنگام ورود درخشان

هواداران تیم تراکتور سرمربی پیشین تیم پرسپولیس را تشویق کردند.
کد خبر : ۲۳۱۷۱۰
صراط: هنگام ورود درخشان به ورزشگاه یادگار امام، هوادران تراکتورسازی علی دایی سرمربی پیشین پرسپولیس را تشویق کردند تا این‌گونه علیه درخشان موضع‌گیری کرده باشند.

*هنگام ورود تیم تراکتورسازی به زمین یکی از هواداران این تیم به میانه زمین رفت و از دیگران هواداران خواست به شیوه مخصوص تیم بشیکتاش ترکیه تراکتورسازی را تشویق کنند. این در شرایطی بود که مدتهاست هواداران تراکتور به این روش تیم خود را تشویق نمی‌کردند.

* به محض ورود تیم تراکتورسازی به زمین هواداران این تیم تعداد زیادی بادکنک قرمز به آسمان رها کردند و همچنین کاملا هماهنگ پرچم‌های تیم‌شان را به اهتزاز در آوردند که صحنه جالبی را رقم زد.

* آنتونیو اولیویرا به محض ورود به زمین به شدت از سوی هواداران تراکتورسازی مورد تشویق قرار گرفت.

* نوع خاص تشویق کردن هواداران تراکتورسازی باعث شده بود تا 3 بازیکن خارجی پرسپولیس هنگام ورود به زمین نگاه‌شان به سکوها باشد. 

* فرشاد احمدزاده بازیکن حال حاضر تراکتورسازی و پیشین پرسپولیس تنها بازیکنی بود که به سمت سرخپوشان رفت.

* پیش از آغاز بازی یک نارنجک از سوی تماشاگران به زمین پرتاب شد.

* قبل ازاینکه داور سوت بازی را بزند سامان نریمان‌جهان، فرشاد احمدزاده و ادینیو سمت چپ زمین و روی خط نیمه ایستاده بودند تا به محض آغاز بازی 3 نفره از آن سمت به دروازه‌ پرسپولیس حمله کنند. این مسئله باعث پیام صادقیان که روبروی این بازیکنان ایستاده بود با آنها شوخی کند.

* در شرایطی که بازیکنان 2 تیم و تیم داوری از ساعت 16:25 آماده آغاز بازی بودند اما با تصیمیم داور بازی ساعت 16:30 آغاز شد.

* نکته جالب این بود که بعد از آغاز بازی آندرانیک تیموریان نتوانست حمله با تاکتیک ویژه تراکتورسازی را آغاز کند.

* تشویق علی دایی توسط هواداران تراکتورسازی بعد از آغاز بازی هم ادامه داشت.

* با شروع بازی تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه به حدود 20 هزار نفر رسید.

منبع: تسنیم