۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

کی‌روش: آزمون و جهانبخش را نمی‌دهم

مطلبی که می‌خواهم بگویم این است که از طرف فدراسیون با من تماس گرفتند و نظر من را درباره این نقطه نظرات گرفتند. من هم به آنها گفتم که این بازیکنان، بازیکنان تیم ملی بزرگسالان هستند و ما وظایف مهمی را برای آماده سازی تیم ملی پیش‌رو داریم. پس این بازیکنان حتما باید در کنار تیم ملی بزرگسال باشند و قطعا به هیچ تیم دیگری نخواهند رفت.
کد خبر : ۲۳۱۹۳۲
صراط: َکارلوس کروش در بدو ورود به تهران از اتفاقات اخیر فوتبال مان گلایه کرد.
 
سرمربی تیم ملی همین که به تهران رسید گفت نمی تواند بپذیرد بازی با شیلی لغو شود یا اردوهای تیم بدون برنامه ریزی پیش بروند. او از این گفت که بازی بازیکنانش را به دقت زیر نظر داشته است.
 
کارلوس کروش از بازی تیم ملی با سوئد و شیلی شروع کرد و گفت:«قرار است مقابل این دو تیم بازی دوستانه ای را برگزار کنیم. از بعد فنی و تکنیکی آماده هستیم و منتظر تایید نهایی این برنامه هستیم تا آن را انجام دهیم.من هم شنیده‌ام به خاطر مشکلات مالی که با آن مواجه هستیم احتمال لغو بازی بازی با در اتریش وجود دارد. لغو این بازی ضربه بزرگی به فوتبال ماست چون ما در این مسابقه زمان و فرصت مناسبی داریم برای بازی دادن به جوان ترها . امیدوارم این اتفاق نیفتد.»
 
کارلوس درباره اخباری که درباره پیشنهادهای مختلف خارجی به او شده هم گفت:« من صحبتی در این باره ندارم. صحبت نکردن و اعلام نکردن هیچ گونه نقطه نظری بهترین راه برای دامن نزدن به این شایعات است.»
 
بزرگترین چالش این روزهای فوتبال ملی بحث حضور جهانبخش و آزمون در یکی از دو تیم بزرگسالان یا امید است که کروش در این باره گفت:« درباره این صحبت‌ها چیز خاصی را نمی‌دانم اما تنها مطلبی که می‌خواهم بگویم این است که از طرف فدراسیون با من تماس گرفتند و نظر من را درباره این نقطه نظرات گرفتند. من هم به آنها گفتم که این بازیکنان، بازیکنان تیم ملی بزرگسالان هستند و ما وظایف مهمی را برای آماده سازی تیم ملی پیش‌رو داریم. پس این بازیکنان حتما باید در کنار تیم ملی بزرگسال باشند و قطعا به هیچ تیم دیگری نخواهند رفت. البته این مشکلی که به وجود آمده است به خاطر همزمانی برنامه آماده سازی تیم ملی امید و تیم بزرگسالان است.»
 
‌کروش در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی به کادرفنی تیم ملی اضافه خواهد شد یا خیر؟ گفت:« نه! چنین موضوعی صحت ندارد.»
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها هم گفت:« من اطلاعی درباره این مسائل ندارم و درباره این مسائل فقط AFC می‌تواند پاسخگو باشد. تنها مساله ای که می‌توان به آن اشاره کنم این است که فوتبال بین‌المللی قوانین خاص خودش را دارد و اگر می‌خواهید در فوتبال بین‌المللی حضور داشته باشید باید این قوانین را رعایت کنید.»
 
کارلوس با انتقاد از پیوستن پورعلی گنجی به لیگ چین گفت:« این موضوع واقعا ناراحت کننده است. وقتی بهترین بازیکن جوان ما به لیگ چین می‌رود، این موضوع گویای تمام مسائل امروز فوتبال ایران است. افرادی که این توصیه را به او کردند که به لیگ چین برود مطمئنا مسائل فنی را در نظر نگرفته‌اند.»
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره دعوت شدن چند بازیکن مثل مهدی رحمتی و محمد نوری به تیم ملی فوتبال ایران، هم گفت:« این بازیکنان در لیست تیم ملی حضور ندارند.»