۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸

زمان سفر روحانی به ترکمنستان +برنامه‌ها

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهوری بعد از ظهر روز سه‌شنبه برای سفر رسمی ۲ روزه به ترکمنستان سفر می‌کند.
کد خبر : ۲۳۱۷۲۶

صراط: پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور ضمن اعلام این خبر، گفت: دکتر حسن روحانی به دعوت "قربانقلی بردی محمد اف" رئیس‌جمهوری ترکمنستان شامگاه سه‌شنبه وارد شهر عشق‌آباد شده و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

اسماعیلی گفت: مراسم استقبال رسمی رئیس‌جمهور ترکمنستان از دکتر روحانی نیز صبح چهارشنبه و در کاخ ریاست‌جمهوری این کشور برگزار شده و سپس روسای‌جمهور دو کشور ملاقات دوجانبه خواهند داشت.

وی با اشاره به دیدار مشترک هیئتهای عالی رتبه دو کشور افزود: بعد از این دیدار مراسم امضای اسناد همکاری میان دو کشور برگزار شده و روسای جمهوری نیز برای دقایقی و در حضور خبرنگاران رسانه‌های جمعی سخن خواهند گفت.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور غرس یک اصله نهال به نشانه دوستی دو ملت را از دیگر برنامه‌های دومین روز این سفر اعلام کرد و گفت: روسای‌جمهور دو کشور عصر روز چهارشنبه در جمع تجار و بازرگانان ایرانی و ترکمنی حاضر و با آنان به گفت‌وگو می‌نشینند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: پس از ضیافت شام رئیس‌جمهوری ترکمنستان که به افتخار رئیس‌جمهوری کشورمان برگزار خواهد شد، دکتر حسن روحانی و هیئت همراه شامگاه چهارشنبه به تهران باز خواهند گشت.

منبع: تسنیم