۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

صالحی و مونیز دیدار می‌کنند

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی اتمی آمریکا بعدازظهر امروز (یکشنبه) در لوزان سوئیس به رایزنی دوجانبه می‌پردازند و در این دیدار عراقچی، روانچی و کمالوندی نیز حضور دارند.
کد خبر : ۲۳۳۱۰۳
صراط: رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی اتمی آمریکا بعدازظهر امروز (یکشنبه) در لوزان سوئیس به رایزنی دوجانبه می‌پردازند و در این دیدار عراقچی، روانچی و کمالوندی نیز حضور دارند.

علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و ارنست مونیز وزیر انرژی اتمی آمریکا که در دور جدید رایزنی‌های هسته‌ای در لوزان سوئیس حضور دارند، قرار است بعدازظهر امروز (یکشنبه) به رایزنی دوجانبه بپردازند. در این رایزنی سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران و بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی و معاون صالحی نیز حضور دارند. این سومین باری است که صالحی و مونیز در مذاکرات هسته‌ای حضور دارند. رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی اتمی آمریکا در مذاکرات ژنو در اوایل اسفند ماه و همچنین در اواسط اسفند ماه حضور داشتند و ضمن انجام رایزنی‌های دوجانبه، در مذاکرات کری و ظریف و همچنین معاونان نیز شرکت می‌کردند. ظریف و تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران ظهر امروز به منظور انجام رایزنی‌های هسته‌ای با طرف آمریکایی وارد شهر لوزان شد. شبکه خبری العالم نیز به نقل از ظریف اعلام کرد: مذاکرات بر سر جزئیات و تعهدات تمامی طرف‌های مذاکره کننده خواهد بود.

وی افزود‌: پیشرفت هایی در مسائل فنی ایجاد شده، اما برخی امور نیاز به بررسی و مذاکرات بیشتری دارد.
منبع: فارس
برچسب ها: صالحی مونیز دیدار