۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

62 تن پرتقال به بازار شب عید نرسید

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: در راستای اجرای طرح تنظیم بازار، 62 تن پرتقال به بازار شب عید نرسید.
کد خبر : ۲۳۴۰۰۷

صراط: حسین حسن‎پور امروز در گرگان اظهار کرد: اتحادیه شرکت تعاونی روستایی استان گلستان اعلام کرده که یکی از مباشران تأمین و توزیع پرتقال طرح تنظیم بازار به قرارداد خود عمل نکرده و از یکصد و 10 تن پرتقال پیش‎بینی شده، 48 تن تحویل و 62 تن عرضه خارج از شبکه و یا امتناع از توزیع بوده است.

وی از تشدید نظارت کشیک‎های نوروزی در سطح استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: وظیفه تعزیرات حکومتی نظارت و بازرسی نیست، اما در راستای دفاع از حقوق مصرف‎کنندگان در قالب گشت‎های مشترک و کشیش در ایام تعطیلات نوروزی نیز فعال است.

‎مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز، بیان داشت: در مرحله نخست این طرح که از 16 اسفند تا 29 اسفند جاری در حال اجراست، تاکنون 580 پرونده وارد تعزیرات حکومتی استان گلستان شده است.

حسن‎پور، پرونده‎های تشکیل شده را در بخش‎های بهداشت، قاچاق، کالا و خدمات عنوان کرد و بیان داشت: 650 پرونده وارده به تعزیرات حکومتی مختومه شده است و متخلفان به یک میلیارد و 728 میلیون و 659 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

وی، عمده‎ترین میزان تخلفات را در بخش کالا و خدمات دانست و گفت: عمده تخلفات در بخش پوشاک، کیف و کفش، مرغ و ماهی، نانوایی‎ها، قنادی‎ها، قصابان، آرایشگران، درودگران و مبل‎فروشان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان در پایان با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز در دو مرحله اجرا می‎شود، خاطرنشان کرد: مرحله دوم این طرح از اول فروردین 1394 لغایت چهاردهم فروردین 1394 ادامه دارد


منبع: فارس