۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲

توضیحات کی‌روش درمورد جدایی از تیم‌ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: پس از چندین جلسه امروز بار دیگر من و کفاشیان مسائل را مورد بررسی عمیق قرار دادیم و به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه و بهترین راه برای آینده فوتبال ایران جدایی توافقی است.
کد خبر : ۲۳۴۱۴۲

صراط: کارلوس کی‌روش که برای تشکیل اردوی تیم ملی در هتل آزادی حاضر شده بود در خصوص جدایی‌اش از تیم ملی گفت: صحبتی در این مورد ندارم. تمام مطلبی که می‌توانیم اشاره کنم این است که پس از چندین جلسه امروز بار دیگر من و کفاشیان مسائل را مورد بررسی عمیق قرار دادیم و به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه و بهترین راه برای آینده فوتبال ایران این است که این توافق مشترک را انجام دهیم و هر دو طرف مسیرهای‌شان را از هم جدا کرده و در مسیرهای جدا از هم به کار ادامه دهیم.

وی ادامه داد: این اتفاق بسیار ناراحت‌ کننده است هر چند که این نظر من و نظر کفاشیان نبود که این اتفاق بیفتد اما متأسفانه شرایطی رخ داد و در شرایط فعلی اعتقاد من این است که مسیرهای‌مان را از هم جدا کنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که با توجه به علاقه فوتبال‌دوستان به او امکان دارد که پس از اردوی اتریش و سوئد در تصمیمش تجدیدنظر کند، گفت: بار دیگر تکرار می‌کنم از این اتفاق بسیار ناراحت و غمزده هستم هرچند که این جریان تا کمی خجالت‌آور است اما از صمیم قلبم از تک‌تک هواداران به خاطر این اتفاقات عذرخواهی می‌کنم و هیچ وقت این حمایت آکنده از محبت آنها را فراموش نخواهم کرد.

وی یادآور شد: متأسفانه مسئولان فعلی اداره فدارسیون نظرشان با نظر اکثریت مردم متفاوت است و همانطور که گفتم این تفاوت‌هایی که وجود دارد واقعاً خوب نیست و نمی‌توان با در نظر گرفتن این تفاوت‌ها هر دو طرف به کار ادامه دهند.

کی‌روش در پایان گفت: اعتقاد من این است که این تصمیم بهترین تصمیم برای آینده فوتبال ایران است و مطمئناً این تصمیم گرفته شده درها را باز می‌کند برای اینکه بتوان برای آینده فوتبال ایران نیز بهترین تصمیم را گرفت.

منبع: فارس