۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

جلسه بررسی برنامه امسال کی‌روش!

در این جلسه مهدی تاج رئیس ،علی کاظمی دبیر کل ،غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات و فتاحی دبیر کمیته مسابقات سازمان لیگ حضور داشتند.
کد خبر : ۲۳۵۰۳۲
صراط: نایب رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ فوتبال ایران امروز در خصوص برنامه ارسالی کارلوس کی روش برای سال جاری جلسه ای برگزار کردند که تردیدهایی را در مورد جدایی کی روش ایجاد می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران امروزبا مسئولان این سازمان  جلسه در خصوص برنامه ارسالی کارلوس کی روش  سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای سال جاری و لحاظ آن در تقویم مسابقات لیگ برتر برگزار کردند.

در این جلسه مهدی تاج رئیس  ،علی کاظمی دبیر کل ،غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات و فتاحی دبیر کمیته مسابقات سازمان لیگ حضور داشتند.

در پایان نشست مقرر شد در این خصوص جلسه ای با مدیران محترم باشگاه ها تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع نتیجه اعلام خواهد شد.

این جلسه و برنامه ریزی طبق اعلام سازمان لیگ در راستای در خواستهای کی روش در حالی انجام می گیرد که کفاشیان از قطع همکاری با کی روش خبر داده بود به همین دلیل کمی عجیب به نظر می رسد و شاید بهتر باشد شفاف سازی بیشتری در این رابطه انجام شود!
منبع: مهر
برچسب ها: صراط فوتبال کی روش