۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

دیدار اعضای کمیسیون اجتماعی با لاریجانی

اعضای کمیسیون اجتماعی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر : ۲۳۵۹۳۷
صراط: اعضای کمیسیون اجتماعی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار نوروزی اعضای کمیسیون اجتماعی با رئیس مجلس گفت: در این جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد تا قانون مدیریت خدمات کشوری که در حال حاضر به صورت موقت در حال اجراست به صورت دائمی به اجرا درآید و ایرادات آن به تدریج مورد اصلاح قرار بگیرد.
 
وی اضافه کرد: بنده به عنوان رئیس کمیسیون اجتماعی با این روش موافق نیستم و معتقدم که دولت تخطی کرده، درحالی که باید در 29 شهریور 93 لایحه قانون دائم مدیریت خدمات کشوری را به مجلس ارائه می‌کرده اما این کار را نکرد.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: از آنجایی که قانون موقت تا پایان سال 93 قابلیت اجرا داشت، از ابتدای سال 94 تمام آنچه که بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری اجرا می‌شود غیرقانونی است.
 
عزیزی همچنین اظهار داشت: همچنین در این جلسه رئیس مجلس بر سامان‌دهی به وضعیت صندوق‌های بازنشستگی تأکید کرد و خواستار بررسی این موضوع در کمیسیون اجتماعی با همراهی مرکز پژوهش‌ها و مسئولان صندوق‌های بازنشستگی مجلس شد.
 
وی افزود: رئیس مجلس بر این نکته تأکید داشت که تدبیری اندیشیده شود تا صندوق‌های بازنشستگی به دولت وابسته نباشند و مستقل باشند که البته من گفتم که عامل ورشکستگی صندوق‌ها دولت‌ها هستند، چراکه بدهی‌های خود را به صندوق‌های بازنشستگی پرداخت نمی‌کنند و در حالیکه صندوق‌ها را به خود وابسته می‌کنند بدهی‌های خود را به آنها پرداخت نمی‌کنند.
منبع: فارس