۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

تعقیب و گریز در بزرگراهی در تهران +تصاویر

یکی از همدستان رضا.ر یکی از خلافکاران با سابقه تهران که چندی پیش در یک درگیری مسلحانه به هلاکت رسیده بود، طی یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.
کد خبر : ۲۳۶۰۷۹
صراط: یکی از همدستان رضا.ر یکی از خلافکاران با سابقه تهران که چندی پیش در یک درگیری مسلحانه به هلاکت رسیده بود، طی یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

در ساعت 13:00 مورخه 15/01/1394 واحد گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در حین گشت زنی در بزرگراه آیت الله سعیدی به یک دستگاه خودرو مزدا 3 به شماره انتظامی ایران 77 / *** ط 53 مشکوک شده که پس از بررسی و استعلام شماره پلاک خودرو مشخص می شود خودرو در مورخه 25/12/1393 سرقت شده است .  
 
با شناسایی خودرو مسروقه ، گشت پلیس آگاهی به راننده مزدا 3 دستور ایست داده اما راننده مزدا 3 ، بدون توجه به دستور ایست مأمورین و با افزایش سرعت خود اقدام به فرار نموده و وارد شهرک ولیعصر می شود که در ادامه تعقیب و گریز ، به علت سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با درخت کنار خیابان برخورد و نهایتا متوقف می شود .  
 
با وجود تصادف خودرو مزدا 3 با درخت و متوقف شدن کامل خودرو ( به علت شدت خسارت وارد شده به خودرو ) ، راننده آن به سرعت از خودرو پیاده و متورای می شود که با عکس العمل سریع مأمورین گشت آگاهی ، این شخص بنام مسعود . م ( 30 ساله ) دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود .  
 
در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که "مسعود . م" از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت و دارای سه فقره سابقه کیفری و همچنین از از اعضای متواری گروه سارقین به سرکردگی "رضا . ر" است که چندی پیش طی یک درگیری مسلحانه در خیابان قصرالدشت به ضرب گلوله مأمورین آگاهی فوت نموده است .  
 
سرهنگ کارآگاه رضا مؤذن ، معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت خودرو و همچنین دهها فقره سرقت داخل خودرو و به جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی ، متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی در اختیار این معاونت قرار گرفته است .