۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

تیراندازی هوایی خلافکاران را متوقف کرد

دو پسر شرور که از عاملان توزیع مواد مخدر در محله هفت چنار بودند، هنگام پخش مواد با خودروی ماکسیما، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۳۶۵۶۷
صراط: دو پسر شرور که از عاملان توزیع مواد مخدر در محله هفت چنار بودند، هنگام پخش مواد با خودروی ماکسیما، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت۱۷:۰۰ ، پانزدهم فروردین ماه ماموران گشت انتظامی یگان کلانتری ۱۱۱ هفت چنار هنگام گشت زنی در خیابان خوشقدم به یک دستگاه خودروی ماکسیما با دو نفر سرنشین که در حال فروش موادمخدر بودند برخورد که متهمین پس از مشاهده مامورین به هشدار ایست پلیس توجهی ننموده و باخودرو متواری می‌شوند.
 
پس از طی مسافتی مامورین برای متوقف کردن خودرو اقدام به تیراندازی هوایی نموده که خودرو متوقف و راننده به هویت منصور ۳۵ساله و سرنشین به هویت سهراب ۲۲ساله دستگیر می‌شوند.
 
در بازرسی از خودرو مقدار ۹۰۹گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۱۶۴گرم تریاک و ۳۹گرم مواد مخدر از نوع گراس همراه با یک ملیون و 118 هزار تومان وجه نقد کشف می‌گردد و متهمان برای تحقیقات بیشتر به کلانتری و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شدند.
 
سرهنگ اکبر مرادی رییس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار درباره این خبر گفت: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان به همراه پرونده جهت تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفتند.