۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

اظهارات نژادفلاح بعد از پیروزی پرسپولیس

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با همدلی و یکدلی را با حضور پرشورشان امروز نشان دادند.
کد خبر : ۲۳۶۶۵۴

صراط: محمدحسین نژادفلاح پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر عربستان گفت: هواداران سنگ تمام گذاشتند. دست تک تک آنها را می‌بوسم. هواداران غیرت به خرج دادند و به خاطر سربلندی ایران و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی به ورزشگاه آمدند. 100 هزار هوادار یک صدا 90 دقیقه تیم را تشویق کردند. طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همدلی و یکدلی را امروز دیدیم.

وی افزود: از تک تک بازیکنان ممنونم. تمام تلاش‌شان را انجام دادند. از حسین عبدی به خاطر زحمتی که کشید تشکر می‌کنم. حمید درخشان هم در این پیروزی نقش داشت و برای این موفقیت زحمت کشیده بود.

قائم‌مقام پرسپولیس در واکنش به این سؤال که مهدی طارمی با کشیدن دست زیر گلویش خوشحالی النصری‌ها را در بازی رفت تلافی کرد با لبخند جواب داد.

وی در مورد اینکه در دیدار پرسپولیس در مقابل استقلال اهواز نفر اول کادر فنی چه کسی است، در حالی که ابتدا از دادن پاسخ طفره می‌رفت،‌خاطرنشان کرد:‌برانکو به جهت کاری که دارد فردا به کرواسی می‌رود. او تلاش می‌کند تا شروع بازی بازگردد. در دیدار مقابل استقلال اهواز دستیار اول ایوانکوویچ و حسین عبدی روی نیمکت می‌نشینند.

نژادفلاح در مورد اینکه چه پاداشی را به بازیکنان می‌دهد، گفت: پاداش ویژه‌ای برای بازیکنان در نظر می‌گیریم. ما این پول را درون پاکت می‌گذاریم تا معلوم نشود چه مقدار است.

وی در مورد اینکه اگر پاداش کم باشد اعتراض می‌کنند، گفت: خیر بازیکنان اعتراض نمی‌کنند. مطمئن باشید پاداش ویژه‌ای می‌دهیم.

قائم‌مقام پرسپولیس در مورد حضور پیشکسوتان گفت: دست تک تک آنها را می‌بوسم. آنها بزرگواری کردند و با حضورشان به بازیکنان دلگرمی دادند.


منبع: فارس