۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳

یک گوسفند تمرین سرخپوشان را به هم ریخت!

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس زیر نظر مربیان جدید این تیم برگزار شد که در این بین پانادیچ خود به عنوان یک مدافع پا به توپ شد.
کد خبر : ۲۳۶۸۱۲
تمرین روز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز برگزار شد که در غیاب برانکو ایوانکوویچ، دستیاران وی به بازیکنان معرفی شدند تا نخستین تمرین زیر نظر آنها انجام گیرد. حواشی این تمرین به شرح زیر است:

* حسین عبدی و مهدی طارمی هنگام ورود به ورزشگاه درفشی فر به شدت از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفتند.

* مربیان قبلی به همراه کریم باقری، پانادیچ و تای هومیر تمرینات امروز پرسپولیس را زیر نظر گرفتند.

* پیش از شروع تمرین کریم باقری به صورت اختصاصی با محسن بنگر، محمد نوری، رضا نورمحمدی و حمیدرضا علی عسگری انجام داد.

* محمدحسین نژادفلاح در مجموع درفشی فر حضور داشت و پیش از شروع تمرین با بازیکنان صحبت کرد.

* پانادیچ و تای هومیر دو مربی جدید تیم پرسپولیس جزو نخستین نفراتی بودند که در تمرین حضور یافتند و برای تمرین امروز برنامه ریزی می کردند.

* میثم حسینی، علی آستانی، نوید صبور سه بازیکنی که توسط درخشان از تیم کنار گذاشته شده بودند امروز در مجموعه درفشی فر حاضر شدند تا با کادر فنی جدید تیم گفتگو کنند. به نظر می رسد که آنها قصد بازگشت به جمع سرخپوشان را دارند.

* دکتر خانبان، روانشناس سابق پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر حضور داشت. همچنین دکتر حقیقت از امروز کار خود را به عنوان پزشک در تیم پرسپولیس آغاز کرد. وی جانشین مهیار مرتضوی در پرسپولیس شد.

* بازیکنان تمرین را با دویدن و حرکات کششی آغاز کردند. در حالی که روز بعد از بازی، بازیکنانی که به میدان رفتند ریکاوری می کنند اما تمام بازیکنان در این جلسه تمرینی حضور داشتند. پاسکاری کوتاه و سرعتی در دو گروه بخشی دیگر از تمرین امروز بود که زیر نظر کادر فنی جدید انجام گرفت. تای هومیر و باقری یک گروه و گروه دیگر هم زیر نظر پانادیچ و امامی فر تمرین کردند. شوتزنی در بخش دیگری از تمرین در دستور کار قرار داشت که بنگر و همامی کری خوانی زیادی با یکدیگر داشتند.

* به هنگام فوتبال درون تیمی پانادیچ، دستیار اول برانکو در یک تیم به عنوان مدافع به میدان رفت و پا به توپ شد.

* قبل از شروع تمرین، گوسفندی را برای قربانی به ورزشگاه درفشی فر آورده بودند تا جلوی پای بازیکنان قربانی کنند که پانادیچ اعلام کرد آخر تمرین این کار صورت گیرد اما به یکباره گوسفند از دست آنها فرار کرد که تدارک تیم به دنبال گوسفند دوید و این اتفاق باعث تعجب مربیان خارجی تیم شد.

* حسین عبدی از روی نیمکت تمرینات تیم را نظاره گر شد و بعد از چند دقیقه به داخل رختکن رفت.

* گلرهای تیم از ابتدا زیر نظر نادر باقری تمرین کردند که از اواسط کار سوشا مکانی به داخل رختکن رفت.

منبع: مهر