۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
آیت‌الله کعبی:

هشدار رهبری امنیت آل‌سعود را سلب می‌کند

یک عضو مجلس خبرگان گفت: مقاومت،‌ یکپارچگی و قدرت جنگندگی مردم یمن در پاکسازی این کشور از القاعده و تکفیری‌ها قطعا به شکست آل‌سعود و هم‌پیمانانش منجر خواهد شد؛ همانطور که رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه از مردم غزه شکست خورد.
کد خبر : ۲۳۶۸۶۹
صراط: آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به هشدار ولی‌ امر مسلمین به رژیم آل‌سعود درباره جنایت در یمن اظهار داشت: رژیم آل‌سعود با هدایت، حمایت و پشتیبانی آمریکا به دنبال جعل یک رژیم دست‌نشانده صهیونیستی سعودی در یمن و مصادره استقلال، آزادی و عزت مردم یمن است.

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه مردم به پا خواسته، ارتش و انصار‌الله در یمن با یکدیگر متحدند و دشمن از این مسئله ناراحت است،‌افزود: آنها تلاش دارند که پیمانی را به نام استراتژی «امنیت عربی»‌تشکیل دهند که در واقع همان ناتو و حرکت اشغالگری آمریکایی‌هاست.

عضو جامعه مدرسین این پیمان را همسو با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: آنها به جایی رسیده‌اند که نه تنها رژیم صهیونیستی را دشمن نمی‌دانند بلکه آنها را دوست خود گرفته‌اند و برای مقابله با ملت‌های منطقه تلاش دارند ناتوی عربی صهیونیستی تشکیل دهند.

وی تجاوز آل‌سعود به یمن را با تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان و غزه در جنگ 33 روزه مقایسه و تصریح کرد: این پیمان عربی صهیونیستی وقتی که در منطقه از ملت‌های مسلمان شکست خورد و دید که نیروهای تکفیری که به نیابت از آنها می‌جنگیدند نتوانستند کاری از پیش ببرند مستقیم وارد شدند و اگر آنها بتوانند در یمن موفق شوند همین حرکت را در سوریه، عراق،‌لبنان و حتی علیه نظام اسلامی دنبال خواهند کرد.

آیت‌الله کعبی تأکید کرد: بنابراین همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مقاومت،‌ یکپارچگی و قدرت جنگندگی مردم یمن در پاکسازی این کشور از القاعده و تکفیری‌ها قطعا به شکست آل‌سعود و هم‌پیمانانش منجر خواهد شد؛ همانطور که رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه از مردم غزه شکست خورد.

نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان با اشاره به راهبردهای ملت یمن در مقابله با ناتوی عربی صهیونیستی به سه استراتژی پرداخت و ادامه داد: مقاومت در مقابل حمله بی‌رحمانه هوایی، پاکسازی یمن از نیروهای تکفیری و القاعده و بسیج همه نیروهای یمنی برای تنبیه متجاوز باعث خواهد شد که آل‌سعود در کاخ‌های خود نیز امنیت نداشته باشد و ما قاطعانه می‌گوییم که مقاومت یمن قادر است متجاوزین را با قاطعیت تنبیه کند.

وی با بیان اینکه نیروهای یمنی هنوز قدرت واقعی خود را به میدان نیاورده‌اند و اگر این کار را بکنند آل‌سعود غافلگیر خواهد شد، گفت: همانطور که رهبری فرمودند جوانان آل‌سعود که بر سر کار آمده‌اند این مهلکه را پیش روی رژیم صهیونیستی قرار داده‌اند اما باید بدانند که هم خودشان و هم رژیم صهیونیستی ضرر خواهد کرد.

آیت‌الله کعبی در خصوص هشدار رهبر انقلاب به جنایت‌های آل‌سعود یادآور شد: هشدار مقام معظم رهبری با توجه به اقتدار ملت‌های منطقه و نیروهای مردمی و ارتش یمن و انصارالله صورت گرفت چرا که آنها تاکنون خویشتنداری کرده بودند اما برای غافلگیری آل‌سعود طوری که امنیت در کاخ‌های سعودی سلب شود برنامه دارند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط آل سعود