۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۶

اعتراف سایت هتاک به تهدید نمایندگان

نماینده هتاک دیگری با نام اسلامی به زودی مزد هتاکی های خود را خواهد گرفت
کد خبر : ۲۳۶۸۸
به دنبال توقیف هفته نامه "9دی دی"، یکی از سایت ها متعلق به گروه انحرافی تلویحا اذعان کرد که جریان متبوعش در توقیف این نشریه دست داشته است.
به گزارش صراط نیوز، سایت مذکور همچنین در جملاتی تهدید آمیز اعلام کرده است که "نماینده هتاک دیگری با نام اسلامی به زودی مزد هتاکی های خود را خواهد گرفت."

به نظر می رسد منظور او حجت الاسلام حسین اسلامی نماینده مردم ساوه و سخنگوی کمیسیون اصل نود باشد که اخیرا پرونده قاچاق سیگار "مارلبرو" را رسانه ای کرده است.

حجت الاسلام اسلامی امروز از تهدید شدنش توسط عوامل گروه انحرافی پرده برداشت و گفت : در روزهای اخیر عوامل گروه انحرافی مستقیم یا غیر مستقیم بنده را تهدید کرده اند که به زودی با تو تسویه حساب می کنیم و حوزه انتخابیه ات را نا امن می کنیم .

وی افزود: عوامل این گروه پیغام های متعددی از طریق سایت ما و سایر کانال ها ارسال کرده اند که چرا پرونده قاچاق سیگار مارلبرو را رسانه ای کرده ای و باید سخنانت را اصلاح کنی !

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت : بنده تصمیم گرفته ام تا به زودی از طریق نطق میان دستور و مصاحبه های مطبوعاتی ابعاد هولناک این گروه را افشا کنم تا دیگر کسی به خود اجازه ندهد وجود این مهره های خطرناک را انکار کند.
نظرات بینندگان
خط انقلاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سکوت الهام بخش وحدت در ظاهر و تدید در پشت پرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰
۱
۱
چون ادعا شده است كه توقيف نشريه 9 دي بوسيله جريان انحرافي بوده است پس نشريه فوق مورد تاييد و مظلوم است؟ اين نوع اخبار نيز نوعي جنگ رواني نيست؟ آيا مواضع آقاي رس.......... مورد نقد و تامل نيست؟