۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

هلاکت ده‌ها تروریست در درعا

منابع سوری از ادامه عملیات ارتش این کشور علیه گروه های تکفیری و تروریستی در درعا، حمص، ادلب و حومه دمشق خبر دادند.
کد خبر : ۲۳۷۲۲۹
صراط: منابع سوری از ادامه عملیات ارتش این کشور علیه گروه های تکفیری و تروریستی در درعا، حمص، ادلب و حومه دمشق خبر دادند.

روزنامه الثوره نوشت: ارتش سوریه به عملیات علیه تروریست ها در مناطق مختلف ادامه می دهند. در حومه درعا نیروهای ارتش سوریه تعدادی از تروریست های جبهه النصره را در مناطق الکرک و سلمین هدف قرار دادند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند. در درعا البلد تعدادی از تروریست ها در عملیات ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.

خنثی سازی حمله تروریست‌ها به چاه آب آشامیدنی در حومه حمص

در حومه حمص حمله تروریستی دفع شد. منابع سوری اعلام کردند که ارتش تلاش تروریست های داعش برای حمله به چاه آب آشامیدنی در نزدیکی منطقه السخنه را ناکام گذاشتند و در دیرفول و الغنطو در حومه حمص نیز مراکز تروریست ها را منهدم کرد.

عملیات موفق در نزدیکی الرقه

در روستای رحوم در نزدیکی استان الرقه و در حومه شرقی حمص ارتش سوریه عملیات موفقی علیه گروه‌های تروریستی انجام داد.

هلاکت سرکرده جبهه النصره در حومه حمص

همچنین منابع سوری از عملیات ارتش این کشور علیه تروریست ها در روستاهای ام صهیریج، المشیرفه،رجم العالی، سلام شرقی و عنق الهوی در حومه شرقی حمص خبر دادند. در شمال حمص ارتش سوریه مراکز وابسته به جبهه النصره و گروه موسوم به سپاه حمص و گردان های فاروق را در روستاهای دیرفول و الغنطو هدف قرار دادند. سرکرده جبهه النصره موسوم به ابو خدیجه المصری در الرستن به هلاکت رسید و در ام التبایر و اطراف چاه‌های شاعر و جزل در حومه حمص ارتش سوریه مراکز تروریست ها را هدف قرار داد.

در حومه حلب منابع نظامی از عملیات ارتش علیه تروریست ها در الزرزور، القیسینیه، الشمیصاط خبر دادند.

انهدام انبارهای سلاح تکفیری‌ها در ادلب

در شهر ادلب و مناطق داما، معره النعمان، فیلون، غرب کورین، قمیناس، مرعیان، بزابور و بینین ارتش سوریه مراکز و انبارهای سلاح و مهمات تروریست ها و ادوات آنها را منهدم و تعدادی زیادی از آنها را به هلاکت رساند.

به گفته منابع سوری ارتش سوریه در شهر خان شیخون و روستاهای ابلین و کفر عوید در جبل الزاویه در حومه ادلب عملیاتی علیه گروه‌های مسلح انجام داد.

هلاکت تروریست ها در حماه و لاذقیه و دیرالزور

درحومه حماه ارتش سوریه مراکز وابسته به تروریست ها در کفر زیتا، الصیاد، عکش، ابوجبیلات، السوحه هدف قرار دادند و تعدادی از تروریست ها به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

در حومه لاذقیه در مناطق الخضراء، کبانه، الکنده، و بیت شروق ارتش سوریه ده ها تروریست را طی عملیات هایی به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

در مناطق الاصلاح و الهادی در دیرالزور ارتش سوریه با هدف قرار دادن مراکز تکفیری ها تعدادی را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد و مقادیر زیادی سلاح و مهمات از آن کشف و ضبط کرد.

کشته شدن 2 غیرنظامی در انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در حمص

در حمص بر اثر انفجار خودرو بمب گذاری شده در مرز با لبنان دو شهروند سوری کشته شدند. منابع سوری اعلام کردند که تروریست ها یک خودرو بمب‌گذاری شده را در روستای حاویک در منطقه القصیر واقع در مرز با لبنان در حومه حمص منفجر کردند که علاوه بر کشته شدن دو نفر خساراتی مالی نیز به بار آمد.

هلاکت سرکرده اجناد الشام در حومه دمشق

منابع سوری از هلاکت ابو الیمان یکی از تروریست های وابسته به گروه موسوم به اجناد الشام در جوبر در حومه دمشق در عملیات ارتش سوریه خبر دادند.

منبع: تسنیم