۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
کریم باقری:

برانکو با حضور در پرسپولیس خطر کرد!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیمش در دیدار برابر استقلال خوزستان مستحق رسیدن به سه امتیاز بود گفت: برانکو با حضور در پرسپولیس خطر کرد.
کد خبر : ۲۳۷۲۹۷
صراط: كریم باقری امشب پس از تساوی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار كرد: ما در حالی در این بازی حاضر شدیم كه یك بازی سنگین در برابر النصر عربستان انجام داده بودیم به همین دلیل قبل از این بازی سعی كردیم یك ریكاوری خوب داشته باشیم.

وی افزود: ما خیلی خوب بازی كردیم و موقعیت های مناسبی هم به دست آوردیم كه اگر كمی دقت می كردیم می توانستیم به گل های بیشتری برسیم این در حالی است كه حریف ما در این بازی تنها یك موقعیت گلزنی داشت كه آن را تبدیل به گل كرد.

باقری عنوان كرد: بازی خوبی انجام دادیم و مستحق كسب هر سه امتیاز این بازی بودیم ولی باید عنوان كنم كه از نتیجه به دست آمده به هیچ وجه رضایت نداریم.

مربی پرسپولیس تهران در خصوص وظایف اعضای كادر فنی پرسپولیس تهران نیز گفت: پانادیچ دستیار اول برانكو است و هم به آنها كمك می كنم ولی برای من مهم تقویت پرسپولیس است و هر جا لازم است خدمت می كنم.

باقری عنوان كرد: درباره مشکلات تیم در دوره کادر قبلی هم گفت: برانکو به مسائل انضباطی اهمیت زیادی می دهند و اتفاقات قبلی نباید در تیم تکرار شود. البته با مدیریت می شود بازیکنانی مثل صادقیان که به تیم و خودشان لطمه می زنند را کنترل کرد. من با او حرف می زنم و امیدوارم او بتواند خود را از حاشیه ها دور کند تا به تیم کمک بیشتری کند.

وی ادامه داد: به نظر من برانكو در این شرایط كه مسئولیت هدایت پرسپولیس را قبول كرد دست به كار خطرناكی زده است زیرا شرایط پرسپولیس در جدول به هیچ وجه مناسب نیست و هر مربی این وظیفه را در این شرایط قبول نمی كند به همین دلیل باید همه به او كمك كنیم تا بتوانیم در ادامه رقابت ها امتیازات لازم را به دست بیاوریم.

از سری رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های كشور، شامگاه امروز تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند كه در نهایت این بازی به تساوی یك بر یك رسید. مهدی طارمی(۴۸) برای پرسپولیس و محمدرضا مهدوی(۸۴) برای استقلال خوزستان گل زدند.

منبع: مهر