۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
از سوی افشارزاده

سرمربی فصل آینده استقلال معرفی شد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در ابتدای فصل، قراردادی باز با امیر قلعه‌نویی امضا کرده‌ایم و او در فصل بعدی هم هدایت استقلال را برعهده خواهد داشت.
کد خبر : ۲۳۷۶۳۰
صراط: بهرام افشارزاده در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد گزینه‌های متعددی که از سوی رسانه‌ها برای هدایت استقلال مطرح می‌شوند، چیست؟ گفت:‌ درِ باشگاه استقلال به روی تمام پیشکسوتان باز است و یکی از این پیشکسوتان محترم هم برای طلب مالی‌اش به باشگاه آمده بود. از این شایعه سازی‌ها تعجب می‌کنم. من بارها گفته‌ام که اسامی مطرح شده برای سرمربیگری استقلال در رسانه‌ها، تنها در محیط‌‌های خارج باشگاه مطرح می‌شوند، چون در باشگاه استقلال خبری نیست.
 
وی درپاسخ به این پرسش که شاید نتایج نه چندان خوب استقلال در هفته‌های گذشته باعث شده تا این شایعات پررنگ‌تر شوند، عنوان کرد: درست است که استقلال جام حذفی را از دست داده اما ما در نتیجه‌گیری در لیگ برتر ضعیف نیستیم و در جمع مدعیان قهرمانی قرار داریم. تیمی که مدعی قهرمانی است، نیازی به تغییر مربی‌اش ندارد و مطمئنم امیر قلعه‌نویی تیم را جمع کرده و به قولش عمل می‌کند و در پایان فصل در رتبه خوبی قرار می‌گیریم.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: در حال حاضر همه از استقلال و قلعه‌نویی توقع قهرمانی دارند که دلیل آن کارنامه او و استقلال است. این توقع وجود دارد و ما برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. در مورد فصل بعد باید بگویم که برنامه‌ای برای تغییر در فصل آینده نداریم. در ابتدای فصل، قراردادی باز با قلعه‌نویی امضا کرده‌ایم و او در فصل بعدی هم هدایت استقلال را برعهده خواهد داشت.
 
افشارزاده درپاسخ به این سؤال که پیش‌بینی‌اش از رتبه استقلال در پایان فصل چیست، گفت: ما در حد توان‌مان تلاش کرده‌ایم و خواهیم کرد. ما در نیم‌فصل اول و دوم طبق لیست سرمربی تیم، بازیکن جذب کرده‌ایم و طبیعی است که هواداران از ما توقع نتیجه گرفتن داشته باشند. هرچند که مصدومیت‌ها و خستگی ملی‌پوشان در کسب برخی نتایج ضعیف مؤثر بوده و برای تیم مشکل ایجاد کرده اما مطمئنم که هفته آخر لیگ برتر، استقلال جزو تیم‌های مدعی است و ضمن کسب سهمیه آسیایی، توانایی رقم زدن روز خوب و خاطره انگیزی را برای هواداران دارد. من این مسئله را به کادرفنی و بازیکنان هم گوشزد کرده‌ام که همه وظیفه داریم در روز پایانی رتبه خوبی به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم.