۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱

جوان ایذه‌ای بر اثر اصابت صاعقه جان داد

ساعتی پیش برخورد صاعقه به یک دامدار در حال کوچ در شهرستان ایذه، باعث مرگ وی شد.
کد خبر : ۲۳۷۳۱۵

صراط: ساعتی پیش یک جوان 27 ساله در اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داد و یکی از همراهان وی نیز بر اثر برخورد این صاعقه مصدوم شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه دقایقی پیش در این شهرستان، با تائید این خبر اظهار کرد: در پی اطلاع‌رسانی به هلال احمر ایذه مبنی بر برخورد صاعقه به یک دامدار در روستای موردغفار از توابع بخش هلایجان، تیم‌های امدادی این اداره به منطقه اعزام شدند.

 کورش مهرزادگان افزود: فرد دچار حادثه شده از دامداران کوچنده استان چهارمحال و بختیاری در خوزستان بود که در حین کوچ دچار برخورد صاعقه شد و جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه در این حادثه یکی از همراهان این فرد نیز دچار حادثه شد خاطرنشان کرد: وضعیت فرد حادثه دیده دوم زیاد حاد نبوده و با درمان سرپایی به مشکل وی رسیدگی شد.

مهرزادگان در پایان تصریح کرد: فرد حادثه دیده بر اثر شدت برخورد صاعقه در همان مکان جان خود را از دست داده بود و به بیمارستان شهدای ایذه انتقال داده شد.

ورود سامانه کم فشار در روز گذشته به شهرستان ایذه، باعث بارش‌های پراکنده شده بود و امروز علاوه بر وزش باد و وجود خاک در منطقه و بارش باران گل آلود، در ساعات پایانی امروز رعد و برق در منطقه آغاز شد.

منبع: فارس