واکنش ناظمی به ماندن کی‌روش

کار کفاشیان و کی‌روش تمام بود! +عکس

موضع وزارت ورزش و جوانان بر این اصل است که فدراسیون فوتبال در خصوص مذاکره با کی‌روش قصد بازی دادن وزارتخانه، مردم و این مربی پرتغالی را داشته است.
صراط: موضع وزارت ورزش و جوانان بر این اصل است که فدراسیون فوتبال در خصوص مذاکره با کی‌روش قصد بازی دادن وزارتخانه، مردم و این مربی پرتغالی را داشته است.

پس از اینکه کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری دچار مشکل شد، صحبت‌های زیادی به میان آمد و برخی رسانه‌ها، هواداران و ... افراد یا نهادهای خاصی را عامل اصلی این مشکل می‌دانستند.
 
 یکی از نهادهایی هم که عنوان می‌شد با ماندن کی‌روش در تیم ملی مشکل دارد، وزارت ورزش و جوانان بود اما حالا و پس از ابقای سرمربی پرتغالی تیم ملی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش موضع این وزارتخانه را اعلام کرده است.
 
مازیار ناظمی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار مطلبی که عکس آن در زیر آمده نوشته است: «واقعیت این است که کار کی‌روش و کفاشیان تمام شده بود. آن چیزی که کی‌روش را ماندگار کرد اعتماد به نماینده وزارت بود. دلیل این کار ما هم روشن است. منافع فوتبال ملی و خواست مردم... به نظرم فدراسیون از امروز لیوان عادل! راواقعی‌تر و محکم‌تر بگیرد و به دنبال بازی‌های گذشته با وزارت و مردم و کی‌روش نباشد».

واکنش ناظمی به ماندن کی‌روش +عکس
منبع: تسنیم
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اشتراک گذاری خبر:
ارسال نظرات
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰