۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

کفاشیان: کی‌روش واقعا می خواست برود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:زمانی مذاکرات ما با کروش به بن بست رسیده بود.
کد خبر : ۲۳۷۲۴۴
صراط: رئیس فدراسیون فوتبال گفت:زمانی مذاکرات ما با کی‌روش به بن بست رسیده بود.
 
علی کفاشیان در مصاحبه ای با خبرنگار ورزشی شبکه خبر در مورد جلسه روز گذشته با کروش گفت:جلسه خوبی بود و دو طرف نظرات و خواسته های خود را بیان کردند.کروش دغدغه هایش شخصی نیست و ملی است و نماینده وزارت ورزش هم قبول کرد تا خواسته های او برآورده شود و کروش هم به کارش ادامه دهد.

او در مورد اینکه پیش از این گفته بود کروش 85 درصد می رود گفت:آن زمان مذاکرات ما به بن بست خورده بود و کروش به هیچ عنوان حاضر نبود بماند اما در جلسه ای که با حضور نماینده وزارت ورزش برگزار شد مقرر شد تا به مشکلات و خواسته های او بپردازیم.

کفاشیان در ادامه گفت:دعوتنامه هایی که برای تیم ملی آمده بود را به کروش دادیم و از او خواستیم تا کارش را شروع کند.کروش منتظر قرعه کشی مرحله اولیه جام جهانی است تا ببیند با چه تیم هایی همگروه می شویم.

کفاشیان در مورد شرایط کروش گفت: وقتی شروط منطقی باشد آن را اجرایی می کنیم.کروش درخواست داده تا صعود به جام جهانی باید 25 بازی تدارکاتی داشته باشیم و ما برنامه ریزی می کنیم و مشکلی نیست.وقتی ما و کروش حمایت وزارت ورزش را داشته باشیم و او دغدغه حذفش را نداشته باشد می تواند راحت تر به کارش ادامه دهد.