۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

کی‌روش خودش برود تا به او جریمه ندهیم

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اگر وزارت ورزش مدارک و مستنداتی دارد آن را به ما ارائه کند تا ما هم این مدارک را مشاهده کنیم اگر هم چنین مدارکی موجود نیست اسدی فقط باید مجری تصمیمات هیأت رئیسه فدراسیون باشد.
کد خبر : ۲۳۵۸۷۱
صراط: عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اگر وزارت ورزش مدارک و مستنداتی دارد آن را به ما ارائه کند تا ما هم این مدارک را مشاهده کنیم اگر هم چنین مدارکی موجود نیست اسدی فقط باید مجری تصمیمات هیأت رئیسه فدراسیون باشد.

شهرام دبیری در خصوص برگزاری جلسه هیأت رئیسه فوتبال گفت: سه‌شنبه ساعت 10 صبح این جلسه برگزار می‌شود تا در مورد مسائل مربوط به تیم ملی و ماندن یا رفتن کی‌روش اعضا به تصمیم‌گیری بپردازند. البته خودم نظرم این است که بماند و تلاش‌مان این است که در این جلسه تصویب کند تا کی‌روش بماند. البته یکی دو شرط برای او داریم که امیدواریم آنها را قبول کند. در هر صورت خواسته ما ماندن کی‌روش است اما اگر خودش نخواهد آن یک مسئله جداگانه است.
 
وی در مورد اینکه آیا کی‌روش در این جلسه شرکت خواهد کرد یا خیر،‌گفت: فکر نمی‌کنم بیاید هر چند که شاید با کفاشیان صحبت کردم و از او بخواهیم در پایان جلسه با اعضا دیداری داشته باشند و صحبت‌های آنها را بشنوم اما بهتر است کفاشیان جمع‌بندی مصوبات و صحبت‌های هیأت رئیسه را شخصا به کی‌روش منتقل کند.
 
دبیری با بیان اینکه کی‌روش بسیار از اتفاقات اخیر ناراحت است در پاسخ به این سؤال که آیا او پس از دیداری که با کی‌روش داشته است، تحت تاثیر این دیدار از سرمربی تیم ملی حمایت نمی‌کنند، گفت: خیر به هیچ وجه نگاه من به این موضوع منطقی بوده و احساسی حرف نمی‌زنم.
 
عضو هیأت رئیسه در پاسخ به این سؤال که اما کی‌روش از لحاظ نتیجه‌گیری در فوتبال ایران موفق نبوده است، گفت:‌ چه نتیجه‌ای بزرگتر از اینکه به جام جهانی رفتیم و توانستیم مقابل بزرگان فوتبال جهان پا به پا فوتبال بازی کنیم.
 
وی افزود: خود کی‌روش دوست دارد بماند اما اگر می‌خواهد برود هم خودش باید برود تا جریمه‌ای پرداخت نکند. ما می‌گوییم او بماند اما اگر خواست برود خودش برود که دیگر پولی به او ندهیم چون اگر درخواست ما رفتن او باشد باید کلی پول به کی‌روش بدهیم.
 
دبیری در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد کی‌روش این روزها فقط با اسدی در فدراسیون فوتبال مشکل دارد و دبیرکل فدراسیون از وزارت ورزش ماموریت دارد تا به کار کی‌روش در فوتبال ایران پایان دهد، گفت: اگر وزارت ورزش مدارک و مستنداتی دارد آن را به ما ارائه کند تا ما هم این مدارک را مشاهده کنیم اگر هم چنین مدارکی موجود نیست اسدی فقط باید مجری تصمیمات هیأت رئیسه فدراسیون باشد.
 
وی در پایان در مورد اینکه آیا می‌تواند در مورد این ادعای کی‌روش که به او تهمت دلالی و دزدی را زده‌اند بیشتر توضیح دهد، گفت: از این موضوع ناراحت بود اما نگفت چه کسی این حرف را زده فقط گفت در یک جلسه رسمی این تهمت‌ها زده شده است.
 
دییری در مورد اینکه آیا اسدی این صحبت‌ها را به کی‌روش مطرح کرده گفت: فکر می‌کنم این چنین باشد اما شاید هم وزیر ورزش چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است

منبع: فارس