۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

اولین تمرین پرسپولیس با برانکو

تمرین امروز تیم پرسپولیس به صورت رسمی زیر نظر سرمربی جدید این تیم و با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان برگزار شد.
کد خبر : ۲۳۷۴۸۲

صراط: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس امروز تحت تاثیر حضور برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید این تیم قرار داشت به طوری که نزدیک به 20 خبرنگار و عکاس با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر اولین تمرین این تیم پس از تساوی روز گذشته مقابل استقلال خوزستان را پوشش دادند.

* پانادیک مربی جدید دروازه‌بانان پرسپولیس امروز در تمرین حاضر شد و دروازه‌بانان زیر نظر این مربی تمرینشان را برگزار کردند.

* بازیکنانی که روز گذشته مقابل استقلال خوزستان بازی کرده بودند امروز ریکاوری انجام دادند به طوری که حدود 30 دقیقه دور زمین دویدند و زیر نظر تی‌هومیر مربی بدنساز پرسپولیس کارهای بدنی انجام دادند سپس این بازیکنان درفشی‌فر را ترک کردند.

* بازیکنانی که روز گذشته مقابل استقلال خوزستان بازی نکرده‌ بودند امروز تمرین‌های تاکتیکی سنگینی را زیر نظر مربیان خود برگزار کردند.

* برانکو که در ابتدای تمرین مصاحبه نسبتا طولانی با خبرنگاران انجام داد ادامه تمرین را زیر نظر گرفت و تمرینات زیر نظر مستقیم او انجام شد.

* محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام‌ باشگاه پرسپولیس که امروز به ورزشگاه آمده بود ساعت 18 ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

* محسن بنگر به دلیل مصدومیتی که روز گذشته به آن دچار شده بود در تمرین امروز شرکت نداشت.

* دو بازیکن امیدهای پرسپولیس که در زمان حمید درخشان از تمرینات پرسپولیس کنار گذاشته شده بودند امروز با اجازه برانکو با تیم تمرین کردند.

* علیرضا امامی‌فر و نادر باقری پیش از شروع تمرین ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کردند.

* باقری از جمع پرسپولیسی‌ها خداحافظی کرد و قرار شده وضعیت امامی‌فر تا فردا مشخص شود.

* انجام کارهای تاکتیکی و تمرینات بدنسازی بخشی از تمرین بازیکنان پرسپولیس بود.

* گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه و از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال سپاهان خواهد بود


منبع: فارس