۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶

سرقت مسلحانه از یک بانک در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: بانک مسکن شعبه‌المهدی واقع در منطقه سیدی این شهر امروز هدف سرقت مسلحانه قرار گرفت.
کد خبر : ۲۳۷۴۸۳

صراط: حجت نیک مرام با بیان اینکه بانک مسکن شعبه المهدی واقع در منطقه سیدی این شهر امروز هدف سرقت مسلحانه قرار گرفت، اظهار کرد: در پی این حادثه گروه‌های گشت و عملیات کلانتری 37 در کوتاهترین زمان به محل اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: بررسی‌های نخست در صحنه سرقت با توجه به اظهارات شاهدان حاکی از آن بود که جوانی با استفاده از یک قبضه اسلحه کلت کمری مبلغ یک میلیارد و 373 میلیون ریال از این شعبه بانکی سرقت کرده و با موتورسیکلت از صحنه گریخته است.

وی عنوان کرد: هنگام وقوع سرقت مسلحانه به رغم فعال بودن دوربین‌های بانک آژیر خطر به صدا در نیامده و این شعبه بانکی که در منطقه‌ای خلوت قرار دارد نگهبان هم نداشته ست.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: هم اینک با ورود کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به موضوع و ردزنی گسترده اطلاعاتی با توجه به سرنخ‌های موجود کار شناسایی و دستگیری عامل سرقت در جریان است.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و یا مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و یا شماره تلفن 2183700 پلیس آگاهی خراسان رضوی اطلاع بدهند.