۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

سرقت‌های شبانه با موتورسیکلت سرقتی

دو دوست خلافکار که شبانه اقدام به سرقت شبانه‌های در محدوده منطقه بی‌سیم می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۳۸۷۹۲
صراط: دو دوست خلافکار که شبانه اقدام به سرقت شبانه‌های در محدوده منطقه بی‌سیم می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت 2بامداد 29 فروردین ماه ماموران گشت نامحسوس کلانتری 159 بی سیم هنگام گشت زنی در خیابان منصور شرقی به یک دستگاه موتور سیکلت با دو نفر راکب و ترک نشین مشکوک شدند.
 
ماموران پس از استعلام از مرکز پیام دریافتند موتور مذکور مسروقه است که در ادامه به راکب آن دستور ایست دادند که وی اعتنایی نکرد و از محل متواری شد.
 
عوامل انتظامی با دادن سه دستور ایست با صدای بلند و رسا ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح با اسلحه سازمانی اقدام به شلیک 5تیر هوای کردند که موتورسیکلت مذکور متوقف و راکب پس از دستگیری خود را "سامان" و ترک نشین خود را به هویت "اردشیر" معرفی نمود.
 
با انتقال موتور به پارکینگ و راکب و ترک نشین موتور به عنوان سارق موتور به کلانتری منتقل و در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان تحت بازجویی های فنی قرار گرفتند.
 
در خلال تحقیقات پلیسی دو پسر سارق به بیش از 15فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده منطقه بی سیم تهران اعتراف کردند.
 
سرگرد محمد حسین امینی رئیس کلانتری 159 بی سیم درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: بنا به دستور مقام قضایی متهمان جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.