۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

تشکر کارمندان شهرداری از رییس اخراج شده

جمعی از مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در نامه ای خطاب به شهاب مرادی رییس پیشین این سازمان از تلاش های وی در طول دوران مدیریت قدردانی کردند.
کد خبر : ۲۳۷۷۱۱
صراط: جمعی از مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در نامه ای خطاب به حجت الاسلام شهاب مرادی رییس پیشین این سازمان از تلاش های وی در طول دوران مدیریت قدردانی کردند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است

سرور ارجمند، حضرت حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی

همراهی با جنابعالی در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرصت دلپذیری بود تا مدیران از مدیریت مدبرانه، کیاست و آگاهی شما تجربه های گرانبار بیندوزند.

فهم سزاوار شما از فرهنگ عمومی و لایه های تودرتوی جامعه ایرانی، شناخت شایسته‌تان از موازین دینی، رفتار کریمانه با کارکنان، مسئولیت پذیری، تعهددوستی، برخورداری از روش و منش انقلابی و پشتیبانی از اندیشه های کارشناسانه، جنابعالی را، به راستی، در قامت مدیری کارآمد نمایان کرد.

 قدم صدق شما در ورود فعّالانه به سپهرهای اجتماعی و اخلاقمدار فرهنگ شهری، الگوی همه کسانی خواهد بود که عاشقانه و صمیمانه به فرهنگ اسلامی می اندیشند. بی تردید انقلاب و جامعه ایرانی، باوجود خادمان صادقی چون شما، راه توفیق را هموار خواهد دید.

از درگاه خداوند مهربان برای شما توفیق های پیوسته می طلبیم و آرزو می کنیم در کسوت های دیگر خدمتگزاری نیز، چون همیشه، سرفراز و خشنود باشید.

بمنّه و فضله و کرمه

منبع: مهر