۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲

بازگشت شیخ محبوب با "کلاس مجردها" +تصاویر

صدوهفتمین جلسه از «کلاس مجردها» حجت الاسلام شهاب مرادى مثل همیشه با استقبال دانشجویان برگزار شد. شهاب مرادی بعد از تجربه سازمان فرهنگی هنری شهرداری حالا دوباره به جایگاه اصلی خودش بازگشته است. او همچنان شیخ محبوب جوانان است.
کد خبر : ۲۴۱۵۳۶
صراط: صد و هفتمین جلسه از «کلاس مجردها» حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادى یکشنبه ٢٠ اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم پزشکى شهیدبهشتى مثل همیشه با استقبال کم نظیر دانشجویان برگزار شد.

اعلام مهمان-آزاد بودن این جلسه در صفحه شخصى شهاب مرادى در اینستاگرام، باعث شده بود علاوه بر دانشجویان مقاطع و دانشگاه‌هاى مختلف، برخى از اساتید هم براى مشورت گرفتن از او به تالار امام خمینى(ره) بیایند.

تعامل دوسویه او و دانشجویان باعث شد جمعیت بیش از ١٥٠٠ نفرى حدود ٣ ساعت بحث را با نشاط پى بگیرند و ادامه دهند.

«کلاس مجردها» عنوان اختصاصی سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی-مشاوره‌ای شهاب مرادی است که می توان آن را در قالب کرسی های آزاد اندیشی تعریف کرد. این کلاس که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان و نخبگان شهر تهران رو به رو شده، گفتگو محور است و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره می شود.

شهاب مرادی بعد از تجربه سازمان فرهنگی هنری شهرداری حالا دوباره به جایگاه اصلی خودش بازگشته است. او همچنان واعظ و شیخ محبوب جوانان است.


منبع: تسنیم