۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

آخرین خبرها از واکسن ابولا +عکس

داوطلبان شجاع آزمایش کننده نخستین واکسن ابولا این روزها از وضعیت سلامت رضایت بخشی برخوردارند و پژوهشگران امیدوار به تلقیح واکسن به تمامی گروه‌های در معرض خطر این بیماری هستند.
کد خبر : ۲۳۷۷۱۹
صراط: کارشناسان بهداشتی اعتقاد دارند با تزریق واکسن جدید مقابله با بیماری ابولا بتوانند به ایمن سازی در مقابل این بیماری مرگبار به ویژه در کشورهای درگیر بپردازند.

آخرین خبرها از واکسن ابولا +عکس

 گفتنی است: ابولا تنها در شش کشور درگیر با این بیماری در طول سال گذشته میلادی در حدود ده هزار قربانی گرفته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، بر اساس کارآزمایی واکسن برروی بیش از 138 فرد بزرگسال نتایج امیدوار کننده ای بدست آمده است که دانشمندان امیدوار هستند با کمک آن  برای واکسینه کردن تمام مردم در کشورهای درگیر بتوانند استفاده کنند.

آخرین خبرها از واکسن ابولا +عکس

لازم به ذکر است: واکسن ساخته شده علیه ابولا در کشور کانادا  تولید شده و نتایج یافت شده در نشریات پزشکی معتبر در دنیا به چاپ رسیده  است.

آخرین خبرها از واکسن ابولا +عکس

کارشناسان اثر این واکسن را در محافظت در مقابل ابولا صد درصد ادعا کرده اند و تنها عوارض جانبی احتمالی پس از تزریق واکسن را التهاب مفاصل و درد احتمالی عضلات به مدت کوتاه دانسته‌اند. از 15 ماه قبل که بیماری ابولا در غرب آفریقا حالت اپیدمیک پیدا کرده است تا به حال 25 هزار نفر به این ویروس آلوده شده اند که از این میان بیش از ده هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.