۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

وضعیت بلاتکلیف اهدای آثار شهریار

وکیل خانوادگی بهجت تبریزی از تعیین تکلیف اهدای آثار خطی و کتاب‌های چاپ سنگی شهریار به خانه موزه شهریار در تبریز خبرداد و گفت: اگر پاسخ مثبتی از سوی شهرداری تبریز ارائه نشود از اهدا منصرف می‌شوم.
کد خبر : ۲۳۸۲۷۲
صراط: ایرج نوبهار وکیل خانوادگی بهجت تبریزی پیرامون اهدای آثار خطی و کتاب‌های چاپ سنگی شهریار اظهار داشت: پیش از این اعلام شده بود که آثار خطی و کتاب‌های چاپ سنگی استاد شهریار به خانه موزه شهریار در تبریز اهد خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در این راستا با شهرداری تبریز مذاکراتی صورت گرفت تا این مرحله اهدا صورت گیرد، اما متاسفانه تکلیف این موضوع مشخص نشد.
 
نوبهار درباره اینکه متاسفانه برخی در این میان فاصله ایجاد کرده و در مسیر اهدا اختلال پدید آورده‌اند، گفت: اغلب ملاحظاتی غیرمعمول در اینگونه امور دیده می شود، از سوی دیگر سازمان موزه‌ها در استان نابسامان است، موزه فاقد متخصص بوده و از این رو کار با دشواری همراه شده است.
 
وکیل خانوادگی بهجت تبریزی با تاکید بر اینکه برج میلاد تهران نیز در خواست این آثار را داشته عنوان کرد: برج میلاد تهران نیز طالب این آثار خطی و چاپ سنگی استاد شهریار است و در این مسیر رایزنی‌ها ادامه دارد.
 
وی ابراز داشت: کل آثار خطی و چاپ سنگی شهریار در این طرح اهدا خواهد شد و اگر پاسخ مثبتی از جانب شهرداری تبریز اخذ نشود، برای واگذاری و اهدا تصمیم دیگری خواهیم گرفت و از اهدا به شهرداری تبریز منصرف می شوم.
منبع: فارس
برچسب ها: شهریار آثار موزه