۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

تخریب علاء الدین نیمه تمام ماند

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر در خصوص تخریب پاساژ علاالدین گفت: چند بار به صورت جدی به شهرداری تهران برای تخریب این پاساژ تذکر داده‌ایم ولی تاکنون طبقه هفتم این پاساژ تخریب نشده است.
کد خبر : ۲۳۸۵۰۰
صراط: رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر در خصوص تخریب پاساژ علاالدین گفت: چند بار به صورت جدی به شهرداری تهران برای تخریب این پاساژ تذکر داده‌ایم ولی تاکنون طبقه هفتم این پاساژ تخریب نشده است.
 
محمد سالاری با تاکید بر این موضوع که برداشتن یک تیغه به معنی تخریب نیست، گفت: شهرداری باید کل طبقه را تخریب کند، این طبقه بدون مجوز ساخته شده است.
 
سالاری با بیان اینکه کار شهرداری برای علاالدین بسیار خوب بود و یک کار جهادی انجام شد، گفت: ولی کار نیمه‌تمام باقی مانده است و باید هرچه سریعتر این طبقه تخریب شود.
 
وی با اشاره به اینکه تخریب طبقه هفتم علاالدین رأی کمیسیون ماده 100 را دارد، گفت: با توجه به آراء موجود باید تخریب صورت گیرد و هنوز این امر انجام نشده است.
 
سالاری گفت: تمایل داریم شهرداری که کار جهادی و بسترسازی لازم را انجام داده هرچه سریعتر این طبقه را جمع‌آوری کند.
 
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر افزود: البته ما هم شنیده‌ایم ولی سندی ندیده‌ایم، گفته‌اند که یک توافقات نصفه نیمه‌ای شهردار قبلی منطقه با مالک انجام داده.
 
وی ادامه داد: در توافق اولیه شروطی بین شهرداری و مالک انجام شده ولی مالک شروط را که یکی از آنها تامین پارکینگ بوده انجام نداده است.
 
سالاری افزود: شورا به دنبال این است که هرچه سریعتر این طبقه تخریب شود و به هیچ وجه به شهرداری اجازه توافق با مالک را نمی‌دهد البته شهردار تهران هم در مذاکراتی که با شورا داشته گفته که با مالک توافق نمی‌کنیم و باید این طبقه تخریب شود.
 

 

منبع: فارس