۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲

آخرین خبرها در خصوص تخریب علاء‌الدین

پاساژ علاء‌الدین که به قطب خرید و فروش تلفن‌همراه در کشور بدل شده، همیشه در رسانه‌ها خبرساز بوده و هست. این روزها هم شایعات زیادی در خصوص تخریب طبقات غیرمجاز و یا تخریب کامل این پاساژ منتشر می‌شود، اما آخرین خبرها را پیرامون تخریب پاساژ علاء‌الدین را از این گزارش بخوانید.
کد خبر : ۲۱۷۷۴۲
صراط: پاساژ علاءالدین بزرگترین و معروف‌ترین بازار موبایل، تبلت، لپ تاپ و لوازم دیجیتال در تهران است، مالک این پاساژ علاوه بر اینکه کاربری پارکینگ را به تجاری تغییر داده، اقدام به ساخت طبقه‌ای اضافی بر روی این پاساژ کرده است و حالا مدتی است که طبقه هفت پاساژ علاءالدین در سایت‌ها خبرساز شده است.

ابراهیم درستی رئیس اتحادیه موبایل گفت: پس از کش و قوس‌های فراوان و تخلفات گسترده در طبقات علاءالدین، طبقه منفی سه این پاساژ که به صورت غیر قانونی تغییر کاربری داده تخریب شد. وی افزود: به مغازه داران طبقه هفتم هم اطلاع داده شده تا ساعت 10:30 امشب تمامی مغازه‌ها را خالی کنند تا عملیات تخریب این طبقه هم صورت بگیرد.

گفتنی است که چند روزی شایعات زیادی در خصوص تخریب کل پاساژ علاءالدین در محافل پیچیده است، هنوز صحت و سقم این خبر تایید نشده است. اما دریچه فناوری اطلاعات در تماس‌های تلفنی سعی داشت تا علت اصلی این ساخت و سازهای غیرمجاز را زبان خود مالک علاءالدین جویا شود اما متاسفانه جواب قانع کننده‌ای برای ما نداده‌اند و پیگیری‌های ما هم در این خصوص همچنان ادامه دارد.