۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

سرمربی ایرانی عراق: دنبال رزومه‌ هستم

تکواندوکار سابق تیم ملی کشورمان پس از برعهده گرفتن هدایت تیم ملی تکواندوی عراق گفت: تا مسابقات جهانی روسیه هدایت تیم ملی عراق را بر عهده دارم.
کد خبر : ۲۳۸۶۰۳
صراط: تکواندوکار سابق تیم ملی کشورمان پس از برعهده گرفتن هدایت تیم ملی تکواندوی عراق گفت: تا مسابقات جهانی روسیه هدایت تیم ملی عراق را بر عهده دارم.

رضا نادریان پس از قبول سرمربیگری تیم ملی تکواندوی عراق برای حضور در مسابقات جهانی روسیه، گفت: مدت‌ها پیش از سوی مسئولان فدراسیون تکواندوی عراق پیشنهادی به من ارائه شد که پس از هماهنگی با مسئولان فدراسیون کشورمان هدایت تیم ملی تکواندوی عراق را قبول کردم و حالا قرار است در مسابقات جهانی روسیه هدایت تیم ملی آنها را برعهده داشته باشم. قطعاً طی چند روز آینده برای حضور در اردوهای تیم ملی تکواندوی عراق راهی این کشور می‌شوم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از نفرات حاضر در تیم ملی تکواندوی عراق شناخت دارید یا خیر،‌ گفت: یک دوره با آنها در کربلا تمرین کرده‌ام و تقریباً از نفرات حاضر در تیم ملی آنها شناخت دارم در واقع 99درصد تکواندوکاران اعزامی به مسابقات جهانی روسیه همان نفراتی خواهند بود که با آنها تمرین کرده‌ام.

نادریان در پاسخ به این سؤال که قرارداد همکاری شما با فدراسیون تکواندوی عراق تا چه زمانی ادامه خواهد داشت: فعلا تا مسابقات جهانی به عنوان سرمربی با فدراسیون عراق قرارداد ثبت کردم البته ناگفته نماند با یک ماه و دو ماه نمی‌توان کاری را انجام داد باید قطعاً چند سال روی تکواندوی آنها کار شود تا تغییرات ایجاد شود. البته آنها تیم منسجم و قوی دارند امیدوارم که اگر ادامه همکاری با آنها مهیا شد بتوانم به تکواندوی عراق کمک کنم.

وی در ادامه در مورد اینکه با دنیای قهرمانی خداحافظی کرده و می‌خواهد در عرصه مربیگری تجربه‌های جدید را کسب کند،‌ گفت: در انتخابی آخر تیم ملی شرایط خیلی خوبی نداشتم و تصمیم گرفتم در عرصه مربیگری کارم را آغاز کنم به نظرم حضور در تکواندوی عراق به عنوان سرمربی رزومه خوبی می‌تواند برایم باشد. از نظر مالی برایم مهم نیست که چقدر دستمزد بگیرم و بیشتر جنبه کاری برایم اهمیت دارد و فکر می‌کنم در استارت کارم سرمربیگری تیم ملی عراق رزومه خوبی برایم باشد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط عراق تکواندو